DoktorBacon Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 En stor mann som Morricone burde i så fall satt foten ned og nektet å ødelegge scener med musikken sin.
thomassit0 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Se hva jeg fikk i posten for ikke så lenge siden.. Er ikke så fan av MCR så det gjør noe, kjøpte den mest p.g.a. utséendet http://www.slashfilm.com/2009/01/27/cool-s...n-vinyl-record/
Speik Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Så The Untouchables i går og ble utrolig imponert over musikken. Utrolig mye bra soundtrack, noen ganger ble det litt for mye av det gode selfølgelig men ellers veldig bra. Er det noen andre filmer der samme komponist har komprimert?Ble en anelse rotete Morricone har over 500 filmer på rullebladet, så bare å sette igang! Og som regel er det jo regissøren som bestemmer hvordan han vil bruke musikken som komponisten har laget. Endret 22. februar 2009 av Speik
Hamsterino Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Infernal Affairs er ekstremt oppskrytt, synes The Departed var mye mye bedre. Når jeg så IA trodde jeg at jeg hadde kjøpt feil film, med tanke på all den skryten den hadde fått.
Dotten Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Er litt smått forbløffet at det oppstår en slik diskusjon, for meg er det som å velge mellom hvem som var den beste fotballspilleren av Maradonna og Pele. Begge var knall (men Maradonna taper grunnet juks). Men ingen av dem når selvfølgelig opp til Transformers og Baysplotions. Men litt vel forskjellige premisser da
Montag Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Da er årets Golden Raspberry Awards overstått, og det er bare å gratulere Uwe Boll for sine 2 priser - deriblant den prestisjefylte Worst Career Achievement. For mer om de andre vinnerne se HER
Heilage Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Når kommer The Curious Case of Benjamin Button ut på DVD egentlig?
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Når kommer The Curious Case of Benjamin Button ut på DVD egentlig? Foreløpig dato er 10.06.2009.
Heilage Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Når kommer The Curious Case of Benjamin Button ut på DVD egentlig? Foreløpig dato er 10.06.2009. Det synes jeg er i overkant lenge. Jeg har ventet siden sommeren i fjor på den filmen, og fikk ikke sett den på kino.
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Den går fremdeles på kino i Trondheim. Gjør den ikke det andre steder i landet?
Skogsraa Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Når kommer The Wrestler på DVD da? Får ikke sett den på kino, så jeg får vente til den er ute på DVD.
Skogsraa Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Den har ikke fått noen utgivelsesdato ennå. Greit! Pappa syns filmen er uinteressant og mamma syns Mickey Rourke er ekkel, og jeg er bare en liten snørrunge, så jeg slipper ikke inn på kinoen uten en voksen.
CCola Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Er det så strengt at du ikke slipper inn på kinoen? Greit, det er aldersgrenser av en grunn, men jeg må si at jeg aldri har hatt problemer med å slippe inn på kinoen.
Dotten Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 De skal lage en ny Battlestar Galactica-film, men som ikke har noe med den nåværende (geniale) tv-serien: http://www.aintitcool.com/node/40192 Merkelig. Syntes tv-serien er noe av det beste innen sci-fi på lenge. En fornying av det bedre
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Er det så strengt at du ikke slipper inn på kinoen? Greit, det er aldersgrenser av en grunn, men jeg må si at jeg aldri har hatt problemer med å slippe inn på kinoen. Jeg var vitne til at en trio med gutter på rundt 13-14 år ikke slapp inn på Fritt vilt II, som hadde 15-årsgrense. I 2002 var vi 17 år og skulle se Blade II på kino, men slapp ikke inn pga 18-årsgrense. Så man vet aldri...
Badering Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det er latterlig å nekte folk inngang av andre grunner en prepubertal oppførsel under filmen.
Dotten Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg glemmer aldri første gang jeg kom meg inn på en 15-års aldersgrense. Året var 1990 og filmen het Teenage Mutant Ninja Turtles. Det var mine fifteen minutes of fame på barneskolen. Misunnelsen var til å ta og føle på
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det er latterlig å nekte folk inngang av andre grunner en prepubertal oppførsel under filmen. Latterlig å ta hensyn til skjøre barnesinn? Det er jeg uenig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå