Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat ferdig med Burn After Reading, genial film. At det er mulig å få plass til så mange idioter i en film er helt utrolig, er vel bare Coen gutta som får til noe sånt. Var nesten som jeg kjente jeg ble hakket dummere for hver scene Brad Pitt kom på skjermen :)

Skrevet (endret)

Tror dette er tatt opp før, men husker ikke svaret. Kan "utenlandske filmer" nomineres til kategorien som Best Picture, Best Actor, Best Suporting Actress osv i Oscar? Eller er det kun i Best Foreign Language Film de har sjanse?

Endret av Mojo Pin
Skrevet
Tror dette er tatt opp før, men husker ikke svaret. Kan "utenlandske filmer" nomineres til kategorien som Best Picture, Best Actor, Best Suporting Actress osv i Oscar? Eller er det kun i Best Foreign Language Film de har sjanse?

Jeg må tro at det er mulig, det er bare mindre sannsynlig siden de filmene som nomineres og vinner slikt ofte er blant de som er sett mest, og da må det være snakk om en internasjonal film som "alle" så det året. Når det er en så stor gruppe med mennesker som tar del i prosessen er det mer sannsynlig at den siste filmen til Eastwood nomineres, da alle har sett den.

Skrevet
Ingen fler enn meg som synes Pitt gjør en forglemmelig rolle i den filmen? Jeg fant rollen totalt umorsom og uinteressant, og jeg ble skuffa over godeste Pitt.

Ble vel ikke akkurat skuffet. Ingen fantastisk rolle, men absolutt underholdende. Jeg synes Malkovich er den som leverer best!

Skrevet

Malkovich eier i Burn After Reading. Så forresten High School Musical på tv i sta, hadde kun sett 2ern fra før. Hva skjer med det begredelige snittet til disse filmene på IMDB? Det er jo koselig som f, og herlig film å se dagen derpå. Musikken er jo tidvis fengende også. Noen som har sett 3ern(Dorian, LarsP)?

Skrevet
Ingen fler enn meg som synes Pitt gjør en forglemmelig rolle i den filmen? Jeg fant rollen totalt umorsom og uinteressant, og jeg ble skuffa over godeste Pitt.

Enig. Herre, for en intetsigende film det var, sånn egentlig. Malchovich var fet derimot.

Skrevet (endret)

Enig der. Synes også filmen var veldig middelmådig, for ikke å si direkte dårlig. Husker ikke om jeg ga den 2 eller 3 av 10.

Malchovich var fet derimot.

Malchovich er alltid fet.

Endret av Geir M
Skrevet

Jeg må tro at det er mulig, det er bare mindre sannsynlig siden de filmene som nomineres og vinner slikt ofte er blant de som er sett mest, og da må det være snakk om en internasjonal film som "alle" så det året. Når det er en så stor gruppe med mennesker som tar del i prosessen er det mer sannsynlig at den siste filmen til Eastwood nomineres, da alle har sett den.

Og så må vel filmen ha blitt vist på et visst antall kinoer også?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Så nettopp the others. Var bare helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...