Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
But her looks ...

...er heller ikke bra.

Hun er jo ikke fin for 5øre :D Altfor tynn, ikke pupper, og altfor dum.

Hun kommer langt ned på listen etter Scarlett Johansson (nr. 1), men all over er hun fremdeles fin.

Skrevet

Synes Paris virker som en person som har anlegg for å være relativt oppegående, men hun har jo en helt fjern virkelighetsoppfatning. Får litt lyst til å filleriste henne iblant.

Skrevet
Fælt så delte meninger det var om den der da. Husker ikke tråd men leste noe om den og så ingenting positivt.

Det var vel Otth som ikke likte den, og har proklamert det ganske heftig. Ellers har det vel kun vært positive tilbakemeldinger. Men personlig ser jeg ingenting interessant med den, stoler på Otth her.

Skrevet
Fælt så delte meninger det var om den der da. Husker ikke tråd men leste noe om den og så ingenting positivt.

Det var vel Otth som ikke likte den, og har proklamert det ganske heftig. Ellers har det vel kun vært positive tilbakemeldinger. Men personlig ser jeg ingenting interessant med den, stoler på Otth her.

Det var det. Når du sier det..

Tror ikke jeg gidder å se den med det første, egentlig. Må bli tvingt eller noe.

Skrevet

Taken var kun god pga action, men resten var spy. Hu som ble "tatt" var den mest bortskjemte idioten jeg noen gang har sett, derfor hadde jeg 0 sympati for henne.

tror jeg ga den 5.5/10 eller 6/10. Det er dårlig til å være meg.

Skrevet

Jeg likte Taken. To øl gjorde det hele svært fornøyelig. Kan ikke helt forstå hvorfor man skulle mislikt den, den er bedre enn det meste innenfor sjangeren og er til tider oppriktig uhyggelig.

Skrevet (endret)

Nå skal dere høre: I dag var jeg i noen kjedelige, men innholdsrike klassetimer. Jeg ble sittende å lese litt om medievitenskap. Der kom jeg innpå sensur i Norge og jeg la spesielt merke til en film som var nevnt, Miller's Crossing. Japp, Miller's Crossing er forbundt å vise i Norge.

Merkelig tenkte jeg, for i sist uke kjøpte jeg nemlig den på Platekompaniet.

Videre leste jeg at i 2004 ble det tilatt å vise all film som var over 18års grense fritt i Norge. jaja, da er det vel 18år grense på den, men neida det var det eller ikke(det er 15).

Ett lyn gikk igjennom hode mitt: Medietilsynet!

http://film.medietilsynet.no/Filmdatabase?Id=D000915

De burde vel kanskje vurdere den på nytt igjen?

Endret av Sunset
Skrevet
Nå skal dere høre: I dag var jeg i noen kjedelige, men innholdsrike klassetimer. Jeg ble sittende å lese litt om medievitenskap. Der kom jeg innpå sensur i Norge og jeg la spesielt merke til en film som var nevnt, Miller's Crossing. Japp, Miller's Crossing er forbundt å vise i Norge.

Merkelig tenkte jeg, for i sist uke kjøpte jeg nemlig den på Platekompaniet.

Videre leste jeg at i 2004 ble det tilatt å vise all film som var over 18års grense fritt i Norge. jaja, da er det vel 18år grense på den, men neida det var det eller ikke(det er 15).

Ett lyn gikk igjennom hode mitt: Medietilsynet!

http://film.medietilsynet.no/Filmdatabase?Id=D000915

De burde vel kanskje vurdere den på nytt igjen?

Hva har det egentlig å si at den står listet der som forbudt? Det gjør jo veldig mange andre lett tilgjengelige filmer. Dirty Harry and the dead pool, Predator 2, Robocop 2, Friday the 13th, A nightmare on elm street ++.. Hvilke konsekvenser har det egentlig for filmene?

Skrevet (endret)
Hva har det egentlig å si at den står listet der som forbudt? Det gjør jo veldig mange andre lett tilgjengelige filmer. Dirty Harry and the dead pool, Predator 2, Robocop 2, Friday the 13th, A nightmare on elm street ++.. Hvilke konsekvenser har det egentlig for filmene?

Som sagt. Nesten alle disse forbudene opphørte i 2003 eller tidligere.

Edit: Hvorfor de enda står som forbudt må du ikke spørre meg om.

Endret av Juℓenissen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...