Skogsraa Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har noen sett The day the earth stood still. den nye filmen altså? I så fall, er den bra?
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har noen sett The day the earth stood still. den nye filmen altså? I så fall, er den bra? Ser ut som noe ræl hvert fall. Frister mildt sagt ikke.
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Orginalen er værtfall kjempegod. Funker fjell.
AvidGamer Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har noen sett The day the earth stood still. den nye filmen altså? I så fall, er den bra? Nope, selv ga jeg den 6/10.
Speik Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Reagerte litt der jeg også, 6/10 er da en bra film? Selvsagt i nedre sjiktet av "bra", men fortsatt bra.
Jonas2k Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Kommer vel litt ann på hvordan man definerer karakterskalaen?
mOkk Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Selvfølgelig. Det var ikke meningen å henge meg opp i karakteren, synes bare av og til at skalaen blir brukt på litt feil måte (da i forhold til utenforstående personers forståelse av karakteren). Men dette er vel blitt diskutert opp og ned i mente før, så ser ikke noe grunn til å si noe mer om den saken.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg anbefaler ikke filmer jeg har gitt 6/10. Hvis noen spør "er den filmen bra", hender det ofte jeg svarer "jeg ga den 6/10" uten noen form for prefiks.
Infenso Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har disse fem Fritz Lang-filmene stående: - Metropolis - Dr. Mabuse, der Spieler - Ein Bild der Zeit - Spione - M - The Testament Of Dr Mabuse Er det en spesiell av disse jeg burde starte med, eller er det bare å kjøre på kronoligsk eller noe slikt?
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 M er hvert fall knall! Du kan jo prøve kronologisk hvis du vil.
blob saget Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Lurer på om jeg skal lage en slik regissørguide for en av mine favorittregissører snart...
firsom Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Vet ikke om det er rett tråd, men dette er rimelig generelt så. Er dvdstrax.no en ordentlig butikk?, i og med at de stort sett er veldig billige, evt noen som har handlet der og har erfaringer å dele? Og til slutt, sender de i oppkrav eller med giro? Endret 20. januar 2009 av firsom
Infenso Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Vet ikke om det er rett tråd, men dette er rimelig generelt så. Er dvdstrax.no en ordentlig butikk?, i og med at de stort sett er veldig billige, evt noen som har handlet der og har erfaringer å dele? Og til slutt, sender de i oppkrav eller med giro? Hadde nok blitt mer riktig med denne tråden. DVDStrax er en ordentlig butikk, og med unntak av litt sen levering av noen få filmer, har jeg gode erfaringer med denne butikken. Jeg tror giro og kredittkort er eneste betalingsmuligheter. Endret 20. januar 2009 av Infenso
firsom Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 He, ja jeg hadde på følelsen at jeg hadde sett en tråd som passet bedre, men takk for svar iallefall.
kakesjef Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har noen sett The day the earth stood still. den nye filmen altså? I så fall, er den bra? Filmen har potensiale, men den når ikke helt opp for min del. Blir alt for amerikansk og klisjefylt for min del. Dog, ser man det fra en annen side, er det er helt ok hjernedød underholdning.
haarod Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hva er et godt ord for "skvette" (ikke squirte) på engelsk? Hvis jeg skal søke på f.eks. skvettescener på youtube.
tjalla Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hva er et godt ord for "skvette" (ikke squirte) på engelsk? Hvis jeg skal søke på f.eks. skvettescener på youtube. Tror nok ikke du finner en god oversettelse som gir samme meningen som "skvettescener". Endret 20. januar 2009 av tjalla
Bytex Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Spurt, spatter, hvis vi snakker om å skvette med gjørme e.l. Tror ikke vi snakker sex her siden det er snakk om youtube. F.eks. "That car spattered mud all over me!" Endret 20. januar 2009 av Bytex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå