satser Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Noen som vet om noen gode filmer som går i kveld?
CAT-scan Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hurra meg rundt Å se på film (eller noe som helst, for så vidt) på Viasat-kanaler er sammenlignbart med vanntortur.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Sin city på zebra. Good enough?
thomassit0 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Warner And Fox have reached settlement over watchmen Sweet.
Montag Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ny dystopisk storfilm fra Sverige av alle steder. Budsjett på 3 millioner dollar - se klipp fra filmen HER.
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Svenskene ruler. De eier oss. De har brukt en spesiell, men meget interessant stil i den filmen der. Gleder meg
Dotten Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Når kommer "Filmåret 2008"-tråden eller noe slikt? Mener jeg leste noe om det. Tenkte vi kunne starte det nå snart egentlig, med en "topp ti/topp fem" liste hvor poengsummer gir oss en samlet toppliste. Folk kan endre listen etterhvert som de ser flere og flere filmer, så kan vi heller konkludrere ut i april/mai over hvilken filmer som var best. Skal se om jeg får tid til å starte en med tilhørende wikiside for å oppdatere. Blir vel noe a la dette, men kunne vært greit å hatt noen forskjellige kategorier Kan kjøre samme kategorier som i fjor. Kanskje også med noe "beste skuespillerprestasjoner" og "beste regi". Egentlig opp til brukerne Superheltlisten ser i hvert fall ut til å ha en klar vinner: # The Dark Knight - 124 poeng # Batman Begins - 97 poeng # V for Vendetta - 94 poeng # Iron Man - 81 poeng # The Matrix - 43 poeng # Spider-Man - 40 poeng # Batman (1989) - 27 poeng # X2 - 27 poeng # Unbreakable - 27 poeng # Superman (1978) - 24 poeng
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Høres bra ut Dotten. Kjør på. Jeg skal bare få sett Slumdog Millionaire og The Wrestler som jeg har tiljengelig, så blir det toppliste fra meg.
Skogsraa Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 I natt skal jeg kose meg. Har bare Star Wars II og III, men jeg har fått låne de 4 andre av en kopis. Skal se ut alle 6 i løpet av helga.
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) edit: Feil tråd. Endret 16. januar 2009 av CypheroN
kaiern Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 http://www.sonypictures.com/movies/planet51/ Fantastisk trailer.
Sunset Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Bare sånn helt off-topic, http://corcholat.com/!UeO :!:
Gunfreak Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Når kommer "Filmåret 2008"-tråden eller noe slikt? Mener jeg leste noe om det. Tenkte vi kunne starte det nå snart egentlig, med en "topp ti/topp fem" liste hvor poengsummer gir oss en samlet toppliste. Folk kan endre listen etterhvert som de ser flere og flere filmer, så kan vi heller konkludrere ut i april/mai over hvilken filmer som var best. Skal se om jeg får tid til å starte en med tilhørende wikiside for å oppdatere. Blir vel noe a la dette, men kunne vært greit å hatt noen forskjellige kategorier Kan kjøre samme kategorier som i fjor. Kanskje også med noe "beste skuespillerprestasjoner" og "beste regi". Egentlig opp til brukerne Superheltlisten ser i hvert fall ut til å ha en klar vinner: # The Dark Knight - 124 poeng # Batman Begins - 97 poeng # V for Vendetta - 94 poeng # Iron Man - 81 poeng # The Matrix - 43 poeng # Spider-Man - 40 poeng # Batman (1989) - 27 poeng # X2 - 27 poeng # Unbreakable - 27 poeng # Superman (1978) - 24 poeng Kult at Unbreakable kom så høyt opp på lista, den er jo ikke en sånn typsik big hollywood film, men det er kult at folk liker den
Dotten Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Shyamablablabla er jo så ute på viddene med sine siste filmer at han nå ikke har utelukket at han faktisk vil fullføre trilogien (Unbreakable). http://www.sonypictures.com/movies/planet51/ Fantastisk trailer. Helt rå bikkje. Must have.
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 http://www.sonypictures.com/movies/planet51/ Fantastisk trailer. Ser ut som noe som kan holde meg underholdt dette.
VersionV Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 http://www.sonypictures.com/movies/planet51/ Fantastisk trailer. Hahaha, det ser bra ut. Endelig en noe mer original film. Over til noe annet; Jeg ser at "Man on Fire" går på TV i morgen, men er ikke helt sikker på om den er noe se. Noen erfaringer?
Awesome X Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg ser at "Man on Fire" går på TV i morgen, men er ikke helt sikker på om den er noe se. Noen erfaringer? Kjør på. Mer enn bare god fredagsunderholdning.
Juleniss1 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Superheltlisten ser i hvert fall ut til å ha en klar vinner: Ser jeg har glemt av Orgazmo. Joe Young: Ben, superheroes that pray together stay together.
firsom Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Snublet idag over noen snodige oversettelser. Den første husker jeg ikke hvor jeg så, mens nr2 kommer fra hulken (tv-versjonen) Bottled up – hemmet Put him to sleep – gi ham denne sprøyta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå