Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er personlig veldig stor motstander av bil-scener, enten det er biljakt eller... ja, stort sett biljakt. Men Fast and the Furious er jo så over-the-top at det blir en fin liten orgie i effekter, MTV-klipping og überkul musikk^^ Skal nevnes at jeg aldri så Tokyo Drift(ing?), men resten er jo smått fantastisk - som om Bay skulle regissert Blues Brothers^^

Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig, jeg digget de to første filmene. Men jeg syns det er helt jævlig på tryne at det liksom er nr4, mens tokyo drift var nr3, for 3'ern var noe helt annet, og nå er liksom Paul Walker, Michelle Rodriguez og de tilbake igjen...

Skrevet (endret)

De eneste biljaktene jeg kan huske at funket er fra Michael Bay-filmer generelt og Terminator 1 og 2. Ellers så tror jeg aldri pulsen går opp et eneste hakk når jeg ser biljakter på film.

Lenge siden jeg har sett den, men favorittjakten min husker jeg var fra Blues Brothers, burde kanskje se den igjen for å bekrefte det. :D

EDIT: Tror bad ass-faktoren til den nye Fast and the Furious-traileren sank 100 hakk når Soulja Boy begynte å spille i bakgrunnen.

Endret av Thrusthamster
Skrevet

Har aldri sett noen av F&F-filmene, rett og slett fordi jeg vokste opp i et miljø der "alle" kunne alt om biler og bilmerker og tøyt dagen lang om MXR-300 er tøffere enn MXJ-200 fordi den har 20 hestekrefter mere og en bøyd spoiler.

Mao. bygderånere. F&F er rånefilmer, altså unngår jeg dem som pesten.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Emily Blunt to Star in Iron Man 2?

Source:Variety January 14, 2009

Variety is reporting the rumor that Emily Blunt is in talks to play Natasha Romanoff in Iron Man 2. Romanoff is a Soviet super spy who doubles as Black Widow, a beauty in a skintight black costume that is enhanced by high-tech weaponry.

She would join the previously-announced villains Mickey Rourke and Sam Rockwell in the sequel. Again directed by Jon Favreau, the Marvel Studios film sees the return of Robert Downey Jr. and Gwyneth Paltrow, while Don Cheadle is replacing Terrence Howard.

Blunt's credits include The Devil Wears Prada, The Jane Austen Book Club and Charlie Wilson's War. She also stars in The Wolfman, coming to theaters in November.

The Justin Theroux-scripted Iron Man 2 will begin production this spring for a release by Paramount on May 7, 2010.

Skrevet
Har aldri sett noen av F&F-filmene, rett og slett fordi jeg vokste opp i et miljø der "alle" kunne alt om biler og bilmerker og tøyt dagen lang om MXR-300 er tøffere enn MXJ-200 fordi den har 20 hestekrefter mere og en bøyd spoiler.

En kan jo enkelt og greit si at man må være glad i biler for å ha noen interesse av å se filmene.

Skrevet
De eneste biljaktene jeg kan huske at funket er fra Michael Bay-filmer generelt og Terminator 1 og 2. Ellers så tror jeg aldri pulsen går opp et eneste hakk når jeg ser biljakter på film.

Du nevner ikke The Rock? : /

Skrevet (endret)
Et av de beste innleggene på lenge!

Men det er mange som er så dumme, det ble et ramaskrik av dimensjoner da jeg anmeldte The Rock og gav den 10/10 på The Life Cinematic-forumet.

Har du gitt over 25 filmer 10/10?

The Rock er forøvrig en veldig bra film!

Sent ute, men nei jeg har ikke gitt over 25 filmer 10/10, hvorfor trodde du det? Faktisk er det kun 10 titler jeg har gitt 10, og én TV-serie (The Julekalender).

Planen er å bare ha 10 filmer med karakter 10/10 til enhver tid, vertfall en god stund fremover. Hvis jeg gir en ny film 10, må en gammel senkes til 9. Er litt i tvil om dette systemet dog..

Edit: Selvfølgelig tenkte du det fordi The Rock ikke er på topplisten, men det skyldes bare latskap.

Endret av Speik
Skrevet
Sent ute, men nei jeg har ikke gitt over 25 filmer 10/10, hvorfor trodde du det? Faktisk er det kun 10 titler jeg har gitt 10, og én TV-serie (The Julekalender).

Whattaf :!: Burde heller vært Band of Brothers :p

Skrevet

Du nevner ikke The Rock? : /

"Michael Bay-filmer generelt"? :p

The Rock sin var grei, som betyr at den er bedre enn de fleste biljakter jeg kommer på.

Skrevet

Hah! Var i samme situasjon. Så jeg holder meg også unna.

Skrevet

F&F-filmene har jeg aldri sett, og kommer aldri til å se. Biler, motorer og slikt interesserer meg ikke i det hele tatt. Biler er et transportmiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...