Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ingen tør å nekte Joe Pesci en Oscar......I DARE you lol Pesci : Gimme my f-in Oscar , ya f-in jew motherf***ker you *slår akademiet i huet med statuetten*.....that's what happens when you try to f**k around with me ! looooooooooooooooooooooooooollll
Lawliet Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Gudfaren del 2 på TV2 filmkanalen klokken 21.00
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Skal prøve å få tak i noen Chris Lee filmer : Gorgon Whip and the Body Man who could cheat death Theatre of Death (denne er nok mer krimmysterie enn horror)
Xanman Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hallo Eg skal ha ein reunion filmkveld med mange gamle kjente og folk fra klassen, og har tenkt på å vise fram ein skrekkfilm som kan få hjertet til å hoppe opp i halsen, og gjerne med ein god historie Nokre anbefalingar? Kommer litt an på hva du er ute etter. Friday The 13th, The Burning og The Prowler kan sette en støkk i dere, Ringu, The Shining og The Exorcist har meg skummel stemning, mens den thailandske Shutter er en god blanding. Kom gjerne med eksempel på hvilke filmer du allerede liker, og hvilket årstall du vil ha de fra om du vil ha flere tips Takk for anbefalingene alle sammen Eg skal se på dem. Når det er snakk om årstall, tenkar eg helst på nyare filmar med god lyd og bilde-kvalitet, siden eg har intrykket av at det er filmer de fleste som kommer liker. Gamlere filmer går også greit Filmar som har vært suksesser på forskjellige filmkvelder før er for eksempel The Descent og noko i den stilen der. Hm... Kanskje franske Inside kunne vært noe? Den er ganske creepy.
Jann - Ove Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Den er ekkel, og ganske god Hva er greia med blodige franske filmer?
Xanman Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Den er ekkel, og ganske god Hva er greia med blodige franske filmer? Har du sett flere bra franske skrekkfilmer? Kom gjerne med anbefalinger. Inside er den eneste jeg har sett, og den likte jeg veldig godt.
CypheroN Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Irreversible. Ikke akkurat skrekkfilm, men den setter en støkk i deg. .. Og fransk, ofc.
Jann - Ove Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Irréversible er bare helt syk. Helt for jævelig. Annbefales.
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 En av de mer "normale" filmene David Lynch har regissert, er The Straight Story. Ikke akkurat samme Lynch som i Inland Empire og Lost Highway, men en god film.
Cpt Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hva er så sykt med Irreversible? Nettopp sett den, likte filmen, starten(eller slutten) var definitivt det beste. Eneste jeg syntes var ekstremt med Irreversible, var voldtektsscenen.
Pirito Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg så Death Race med Jason Statham i går, den anbefales hvis du vil se en action-film med gjennomført god underholdning i to timer
Infenso Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 I såfall vil jeg heller anbefale denne. Kultfilm på høyt nivå.
Pirito Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 I såfall vil jeg heller anbefale denne. Kultfilm på høyt nivå. Ja, den har jeg også lyst til å se, må bare få skrapt opp nok penger til å få kjøpt den først
Xanman Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Takk for tipsene! Haute Tension har vært i tankene mine lenge, og jeg skal helt klart se den. Irreversible skal nok sees den og en gang. Edit: Jeg ble forresten nettopp ferdig med Scanners, men det var noe med slutten jeg ikke skjønte: Da plutselig Revok dukker opp og sier at de vant, er det egentlig Vale som har brukt sine siste evner til å ta over kroppen hans? Det var for øvrig en veldig bra film. Cronenberg er en god mann. Edit 2: Death Race 2000 er genial! Den er også ganske lett å få tak i til en billig penge, så KJØP, KJØP, KJØP! Endret 14. januar 2009 av GoreGalore
Skogsraa Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Fant Death Race 2000 en gang på gamestop. Var blakk da. nå er jeg enda blakkere.
Pirito Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Edit 2: Death Race 2000 er genial! Den er også ganske lett å få tak i til en billig penge, så KJØP, KJØP, KJØP! Vel, akkurat nå har jeg ikke råd til den, uansett hvor billig den skulle være..
CypheroN Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hva er så sykt med Irreversible? Nettopp sett den, likte filmen, starten(eller slutten) var definitivt det beste. Eneste jeg syntes var ekstremt med Irreversible, var voldtektsscenen. Er ikke voldtektsscenen syk nok for deg? Neivel, da kan man jo legge til brannslokkingsapparat-i-trynet-scenen, som er ekstremt godt laget og gæren.
Cpt Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hva er så sykt med Irreversible? Nettopp sett den, likte filmen, starten(eller slutten) var definitivt det beste. Eneste jeg syntes var ekstremt med Irreversible, var voldtektsscenen. Er ikke voldtektsscenen syk nok for deg? Neivel, da kan man jo legge til brannslokkingsapparat-i-trynet-scenen, som er ekstremt godt laget og gæren. Nja, voldtektsscenen ganske dramatisk, men det klarte ikke å få hele filmen til å bli grusom. brannslokningsapparetet var HC, det skal jeg inrømme, men heller ikke en skikkelig shocker. Synes bare det blir litt feil å framstille Irreversible som en sjokkerende eller sterk film, bare på grunnet av et par småville scener.
Xanman Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Edit 2: Death Race 2000 er genial! Den er også ganske lett å få tak i til en billig penge, så KJØP, KJØP, KJØP! Vel, akkurat nå har jeg ikke råd til den, uansett hvor billig den skulle være.. Jeg sa, KJØP! Jeg skal snart se The Fog fra 1980. Er det noen her som har sett den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå