Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic


CickNave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for det første aner jeg ikke hva en singplayer er, håper at du mente singelplayer. For da gir det jeg skriver nå kanskje noe mening. Star Wars: KODOR er et rollespill som foregår i ca 2000 år før SW: episode I. Det handler rett og slett om konflikten mellom jedi og sith. Spillet skal komme ut i starten 2003 til pc,mens det er planlagt at det skal komme ut i desember til xbox

Lenke til kommentar

og for det andre "dark cobra", forstår ikke jeg hva KODOR betyr... kotor utspiller seg 4000 år før orginal trilogien, det er en dark lord of the sith kalt darth malak som driver å skaper ondskap, å man må vist stoppe han. Spillet kommer til å eie, man har sin egen char, som kan være alt fra jedi, til scoundrel (smuggler aktig han solo type) til bounty hunter. Man kan ha to medhjelpere i "laget" sitt, som også kan være jedi, man møter på mange flere Dark Jedis i løpet av spillet. Man kan bruke vanlig lightsaber, dobbel (ala darth maul) og dual wielding (ala anakin i aotc) , grafikken er helt vill og det er vilt med force powers. mere info på http://www.starwarsknights.com

Lenke til kommentar

Singplayer mente jeg selvfølgelig.....

Dette er et Star Wars spill hvor det gjelder å synge best på kule barer....Døh!

 

Dessuten foregår det 4000 år før Episode 1.

 

Er det noen som vet....har prøvd demo eller noe...

Tenker på XBOX......noen som har sammenlignet det med Galaxies?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...