Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Grunner for å bruke p-piller


Gjest P.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På det merket jeg bruker, Ceracette/Cerazette (husker ikke stavemåten, haha) så har man ikke mensen i det hele tatt. Behagelig.

7140756[/snapback]

Har man ikke? Kult. Da tok jeg feil. Heldigvis! :D

 

Edit: Jeg bruker Yasmine, der får mensen. Men kan bestemme selv når man vil ha den.. Greit nok det og :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Edit: Jeg bruker Yasmine, der får mensen. Men kan bestemme selv når man vil ha den.. Greit nok det og :)

7140860[/snapback]

Kan jeg få lov å spørre hvordan du velger når du skal ha mensen. Trykker du bare på en knapp eller .... (sikkert veldig teit spm, men nå er ikke jeg jente, og vi gutter har som kjent ikke akkurat mye kunnskap om dette med mensen)

Lenke til kommentar

P-piller er jo østrogen, så å være gutt å bruke p-piller er nok ikke så lurt og ville nok hatt noen veldig lite kjekke bi-virkninger (du kan jo tenke deg en kjerring på testo), som feks gyno (påbegynning til kvinnepupper osv), uten at jeg skal si sikkert. Dette vil jo være ved regelmessig bruk selfølgelig.

Lenke til kommentar
På det merket jeg bruker, Ceracette/Cerazette (husker ikke stavemåten, haha) så har man ikke mensen i det hele tatt. Behagelig.

7140756[/snapback]

Har man ikke? Kult. Da tok jeg feil. Heldigvis! :D

 

Edit: Jeg bruker Yasmine, der får mensen. Men kan bestemme selv når man vil ha den.. Greit nok det og :)

7140860[/snapback]

Hadde jeg rett alikevel da? :D

Lenke til kommentar

Jeg visste det heller ikke før jeg begynte på dem, men venninne mi erfarte det samme, så.. Kjekt for oss som har dønn uregelmessig mens, bare kvitte seg med den ;) En sjelden gang tar jeg pause bare for å ha den, kan jo ikke være heeelt bra å aldri ha den?

 

Husker da jeg hadde gått på pillene i over ett år, og så skulle slutte på dem. Den første mensen da var noe av det vondeste jeg hatt, så jeg kan ikke si jeg savner å ha den hver mnd ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...