Gå til innhold

kan winamp vise sanginformasjon på msn?

Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan får jeg det til å virke da? lasta ned den øverte tingen på siden du linket til, og innstallerte. Gikk inn på visualization og deretter select plug-in. men fant ikke noe om msn der.

Skrevet
hvordan får jeg det til å virke da? lasta ned den øverte tingen på siden du linket til, og innstallerte. Gikk inn på visualization og deretter select plug-in. men fant ikke noe om msn der.

7141270[/snapback]

Vet du hva en "visualization" er? Det er bilder som beveger seg etter musikk.

Prøv dette du: CTRL+P, scroll ned til plugins og du finner den sansyneligvis på general purpose

Skrevet

7141270[/snapback]

Vet du hva en "visualization" er? Det er bilder som beveger seg etter musikk.

Prøv dette du: CTRL+P, scroll ned til plugins og du finner den sansyneligvis på general purpose

7141291[/snapback]

ja vet hva det er, men det var bare der jeg fant noe om plug-in først. Men fant det nå. takk. :)

Skrevet
må jeg restarte eller noe? kom ikke opp noe når jeg trykte på msn plug-in greia. Har både msn og winamp oppe nå.

7141314[/snapback]

Har du satt MSN til å vise informasjon om hva du spiller da?

Skrevet (endret)
må jeg restarte eller noe? kom ikke opp noe når jeg trykte på msn plug-in greia. Har både msn og winamp oppe nå.

7141314[/snapback]

Har du satt MSN til å vise informasjon om hva du spiller da?

7141340[/snapback]

ah, hvor var det igjen? huska jeg slo det på fordi jeg brukte media player til dette før.

edit: drit i det, fant det ut nå, virka no. :)

Endret av Brian_N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...