Gå til innhold

gratis program til og rippe dvd til pcen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når har jeg installert DvdShrink og har rippet filene fra filmen inn på dataen. Men så er "hovedfilmen"(uten reklame, uten ekstra materiale osv.)Delt inn i tre forskjellig deler. Jeg trodde den gjore filmen om til en stor fil som man kunne konvertere senere. Er det noen jeg har gjort feil eller er det sånn Dvdshrink gjør det? Syntes det blir mye lettere at hele filmen er en fil vis jeg skal legge den inn på ipoden eller lignende senere...

Lenke til kommentar

Jeg gjør som du sier jeg Thomas.. Og prøver og konvertere de til avi også sette de sammen. Men jeg finner ingen gratis "dvd .vob to avi" programmer... har prøvd noen men når du starter de står det at du trenger registrerings kode for å bruke det:( Å den koden må man kjøpe.... Vet noen her om et program som kan konvertere .vob til avi?

Lenke til kommentar

bruker Dvd Decrypter og AutoGK nå. Har lagt inn filmen på dataen med Dvd Decrypter og de er .vob filer så skal jeg bruke AutoGK til å konvertere de. Men det tar ganske lang tid.. Begynte 20.35 og nå (22.41) er den 45% på VirtualDubMod på "second pass" som det står i logg vinduet. Er det vanlig at det tar så lang tid? Har jeg gjort noe feil?

 

EDIT: Min verson av Autogk og Dvd decrypter ser annerledes ut en på bildene fra den guiden her: http://www.doom9.org/index.html?/autogk.htm

 

og når jeg skal velge subtitles er det ingen alternativer... :no:

Endret av andy24
Lenke til kommentar

Etter å ha latt dataen stått på en stund ble den endelig ferdig. Det tok nesten 3 timer bare å konvertere den! filmen er jo ikke veldig lang en gang!(1 time og 40 min.) Jeg ba den om å lage filen til rundt 700mb, og det ble den. Den satte sammen de 6 forskjellig .vob filene som var hovedfilmen til en avi fil. Så det funket bra!Men syns kanskje det tok litt lang tid! Er det normalt at det tar så lang tid?

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar! syns det har hvert bra respons her! :D til neitakk... Får snart laptop så da har størrelsen noe å si ja...ellers hadde det hvert mye lettere sånn som du sa det, men så har jeg et siste spørsmål... Jeg skal jo se filmene full screen så da lurer jeg på hvilken oppløsning som funker greit på en 15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800 oppløsning) med TrueLife widescreen. Trenger jo ikke være helt perfekt men grei...ikke sånn at man irriterer seg over det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...