Complexity Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) ett spørsmål, er det mulig og slite ut ein powerball ? . varer dei evig ? 7134778[/snapback] med så mye fart og bevegelse varer det neppe evig.. Ingenting varer evig edit: bestilt nå, fra microplex Endret 23. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Har nettopp bestilt en standard powerball fra powerball norge Til dere som har bestilt fra powerball norge, kommer den i oppgrav eller rett i posten Endret 23. oktober 2006 av MKej Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ingenting varer evig 7134844[/snapback] Jo, diamanter Lenke til kommentar
Joney Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) lyset drives av kraften i seg selv. det samme gjør skjermen. så det er i tilfelle dioden som slutter å virke. Endret 23. oktober 2006 av Joney Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) ett spørsmål, er det mulig og slite ut ein powerball ? . varer dei evig ? 7134778[/snapback] De varer nok ikke evig nei , men de varer en god stund vil jeg tro ikke no problemer med min ennå, har vel brukt den jevnlig i ca et år tenker jeg så de er vel værdt pengene edit: lyset drives av kraften i seg selv. det samme gjør skjermen. så det er i tilfelle dioden som slutter å virke. 7135776[/snapback] den drives ikke av selve ballen nei men noen batterier inni (skjermen altså) Endret 23. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
noctis Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 så skjermen blir kjørt på ett batteri ? er ikke det bare og skifte ut dette nor det er tomt ? .. er der forskjelige modeler etc ? Lenke til kommentar
myosotis Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Har nettopp bestilt en standard powerball fra powerball norge Til dere som har bestilt fra powerball norge, kommer den i oppgrav eller rett i posten 7134870[/snapback] Fikk den rett i posten Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 så skjermen blir kjørt på ett batteri ? er ikke det bare og skifte ut dette nor det er tomt ? .. er der forskjelige modeler etc ? 7137046[/snapback] Jeg husker og ha lest at det ikke er mulig og skifte batteri, det er heller ingen måte og åpne selve skjermen på (om man ser bortifra de ''slemme'' metodene da ) Slik er min ihvertfall som kommer fra Microplex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg får byttet batteri på min. Det er bare å løsne den plastgreia som counteren står på Lenke til kommentar
noctis Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 hva moddel har du pepsico da ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...481&q=powerball Skjønneri kke hva som er så morsomt med powerball, får vell prøve en gang. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Å dæsken steike- verdensrekorden i Powerball er 16317 omdreininger\minutt, og er satt av Akis Kritsinelis fra Hellas. Video: http://www.powerballs.com/scoreboard.php (trykk video på verdensrekord-scoren) Helt sinnsjukt! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 En standar Powerball på play.com for £10 inkl. porto. Det er vel billig? Jeg regner med jeg bestiller derfra:) http://play.com/Gadgets/Gadgets/4-/1720245...ue/Product.html Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Da har man powerballn i handa, den er GENIAL! men har utrolig vondt i handleddet da.. Lot btw nevøen min prøve den, han mista den i gulvet så kulen er litt løs.. men den virker nå enda iværtfall Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Å dæsken steike- verdensrekorden i Powerball er 16317 omdreininger\minutt, og er satt av Akis Kritsinelis fra Hellas. Video: http://www.powerballs.com/scoreboard.php (trykk video på verdensrekord-scoren) Helt sinnsjukt! 7140498[/snapback] Vilt Han tar jo helt av da :!: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Det med senebetennelse...jeg leste på sia dems mener jeg, og der sto det at det forebygger det Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Har mista listen over hvordan man trener de forskjellige musklene i armen med powerball. noen som vet hvor de finnes en slik liste Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå