MiniGod Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Når jeg trykker på "C:" diken i min datamaskin, så står det: Ikke nok systemressurser til å fullføre den forespurte tjenesten. Hva betyr det? :S Det er Windows XP home edition, som er filserver, så den står på 24/7. Har det noe å si? Hva er grunnen? Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Når jeg trykker på "C:" diken i min datamaskin, så står det:Ikke nok systemressurser til å fullføre den forespurte tjenesten. Hva betyr det? :S Det er Windows XP home edition, som er filserver, så den står på 24/7. Har det noe å si? Hva er grunnen? Hvordan kan jeg fikse det? 7117391[/snapback] har du provd noe så simpelt å restarte? kansje noe har hengt seg opp eller at det er noe tull en plass. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Vær gang det skjer må jeg restarte. Det er veldig irriterende! Er det lite CPU eller noe tull? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ta en titt i Task Manager for å sjekke resursser som page file og memory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå