Gå til innhold

mobbe de som ikke har doom3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg zipper ut så klarer den ikke den siste store activate_demo1.demo filen og dermed ikke noe spilling på meg. MEGET irriterende kan jeg love.

Skrevet

Hmmm ja denne skulle kanskje blitt postet under "annet" men whatever.. Eg har ikke giddet å laste den ned da eg er redd at eg blir så forbanna på maskin spec'en min og hiver pc'n ut av vinduet. Den ligger overalt på DC men :sad:

Skrevet

så vidt jeg husker var det bare å glemme å laste den ned med mindre du er en stolt eier av et radeon 9700PRO eller GF4 Ti4600, men det ville fortsatt gå smerteling hakkete på GF4 og OK på Radeon 9700PRO

Skrevet

Dette var vel egentlig å kaste kjøttbein til en hund, eller hva? En slik tråd er ikke direkte imot noen regler, men hva er vitsen? Hva er det liksom som er så veldig morsomt med å si enten "jeg har bredbånd og rask PC, jeg spiller Doom III" eller for dem som ikke har det si "jeg har bare ISDN :sad: eller jeg har ikke bra nok PC, men laster ned lell" og slike ting? Det er fullstendig meningsløst. Skal dere diskutere Doom III så kan dere gjøre det i den tråden som allerede er der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...