Gå til innhold

Får ikke rippet Tokyo Drift.

Zappza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte meg The Fast and The Furious - Tokyo Drift i helga, skulle decryptere DVDen for å encode den om til DivX.

Problemet er altså at når jeg prøver å decryptere DVDen i DVD Decrypter 3.5.4.0 så klarer ikke programmet å lese DVDen når jeg velger at de filene. Tar jeg noen andre filer på DVDen så virker det helt fint, og DVDen går ann og spille av både i Xbox 360, vanlig DVD spiller og i PCen.

Hadde forøvrig samme problem med Lange Flate Ballær.

Hvorfor skjer dette? Har endelig filmbransjen funnet opp en måte å hindre decryptering av DVD, eller er det bare programmet som sliter?

Har prøvd i to forskjellige maskiner.

Er åpen for andre programm som gjør samme jobben.

mvh,

Bjarte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt DVD Shrink for å ta backup av mine DVD-er, men det virker ikke på nye filmer :/ Har dere andre alternativer? Jeg vil ikke ha en avi-fil, men en komprimert DVD-film med menyer intakt ...

Goscinny ;)

Skrevet

Bruk DVDfab til å decryptere filmen, så brenner du den ut igjen etterpå :)

DVDfab lager ikke .avi filer, den virker på samme måte som DVD Decrypter. Altså den fjerner kun kopibeskyttelsene.

Skrevet
Bruk DVDfab til å decryptere filmen, så brenner du den ut igjen etterpå :)

DVDfab lager ikke .avi filer, den virker på samme måte som DVD Decrypter. Altså den fjerner kun kopibeskyttelsene.

7115556[/snapback]

Finnes det noe likens til Ubuntu? Fant ut at jeg kunne ta bilde av platene uten noen ekstra programmer, problemet blir bare at filmene blir for store. Finner heller ikke Double Layer plater noen steder. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...