Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom Stefan (SteffyBoy) skaffer hus tilbringer vi hvertfall begynnelsen på kvelden der med julemat, pepperkaker (hjemmelagde) og hva nå man ellers måtte finne på. Senere på kvelden går det sikkert enn å finne på noe da også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, om jeg kommer har jeg hvertfall vært borti Stefan to ganger. Men noe mer av det som jeg kjenner og har møtt IRL tror jeg ikke at det er.

Skrevet
Dersom Stefan (SteffyBoy) skaffer hus tilbringer vi hvertfall begynnelsen på kvelden der med julemat, pepperkaker (hjemmelagde) og hva nå man ellers måtte finne på. Senere på kvelden går det sikkert enn å finne på noe da også.

7378912[/snapback]

Det hadde jo vært moro å trykke ut pepperkakene der kanskje?

Skrevet

7378912[/snapback]

Det hadde jo vært moro å trykke ut pepperkakene der kanskje?

7379018[/snapback]

Det er planen ja. Nå husker jeg ikke hvem det var som skulle lage pepperkakedeig, tror kanskje Eplefe meldte seg frivillig? Men ja, de blir trykt ut der borte. Nybakte pepperkaker er alldeles fortreffelig.

@ Preben: Du har med å komme.

Skrevet

Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen?

Skrevet
Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen?

7382222[/snapback]

Skal vi på byen? Hvor har du tenkt til å gå da?

Skrevet

Hvis du ser i førstepost ser du en liste over påmeldte. Jeg regner med at mellom 50 og 75% av de påmeldte i det hele tatt kommer. Så ikke så veldig mange folk da. Vi kan jo dra ut på byen rundt klokken tolv når alle "småbarna" har dratt hvem?

Skrevet
Du kan i hvert fall stole på at vi kommer! (Så fremt det ikke skjer et dødsfall i familien).

7383504[/snapback]

Bra. Selv kommer jeg garantert. Så får man se hvordan det blir med resten av gjengen.

Skrevet

7382222[/snapback]

Skal vi på byen? Hvor har du tenkt til å gå da?

7382907[/snapback]

Jeg har ikke planlagt noe, men alle er velkommen etter.

Skrevet
Du kommer jo ikke inn på 20års-steder :p

7384743[/snapback]

Jeg kommer vel forsåvidt heller ikke inn på 20års-steder. Kanskje man heller skulle finne et dugendes 18års-sted? For da er jeg mer enn gjerne med.

Skrevet
Jeg kommer vel forsåvidt heller ikke inn på 20års-steder. Kanskje man heller skulle finne et dugendes 18års-sted? For da er jeg mer enn gjerne med.

7385909[/snapback]

Da skal du lete lenge :p

Skrevet

Altså, nå er jeg bergensk da, men dette høres nifst ut. Awkward moments i massevis, mange freaks som nesten bare henger i OT-baren. Jeg er lett med. Om jeg har forstått det riktig er det fylla og pepperkakebaking? :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...