Skribenten_ Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Final Fantasy XIII skal innholde 3 FF spill, Final Fantasy XIII, Final Fantasy Agito XIII og Final Fantasy Versus XIII. men for meg så er dette veldig forvirrende. Er de 3 spillene det som tilsammen utgjør Fabula Nova Crystallis? Og, er spillene 3 separate uavhengige spill, eller er det en serie der du begynner på det første spillet og spiller gjennom alle 3? er det noen som vet litt om hvorfor de lager 3 spill?
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er ikke sikker, men jeg kan tenke meg at histoien går videre gjennom 3 spill, slik som Ringenes herre triliogien
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Spillene vil ikke følge en sammenhengende historie sånn at du begynner med det ene og fortsetter, sånn jeg har forstått. Det vil bare være tre spill fra samme univers, om du skjønner. På en måte som Final Fantasy X og X-2. Er jo en sammenhengende historie, men ikke i like stor grad som fks. Ringenes Herre som ble brukt som eksempel her. Dette er jeg selvsagt ikke helt sikker på, det skal nå sies at det er svært få som vet noe særlig mer om Final Fantasy XIII enn de få skjermbildene og trailerne vi har sett til nå.
Dunedain Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Final Fantasy XIII will not be a single game instead it will be a compiliation of several games each with different characters and storylines that will in someway relate to a universial theme. Fabula Nova Crystallis means “the new tale of the crystal” and is the name given to the compilation of games which is made up of 3 confirmed titles thus far: Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII and Final Fantasy Agito XIII. Final Fantasy XIII and Final Fantasy Versus XIII will be released on the Playstation 3 while Final Fantasy Agito XIII will only be playable on mobile phones. Link
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Fks. mobilspillet Final Fantasy Agito XIII vil jo nesten helt sikkert aldri bli utgitt her i Europa, siden mobilene her sikkert ikke er kraftige nok til å vise åpningssekvensen til spillet engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå