Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Burton har et lagerutsalg, åpent torsdag og fredag fra kl 1700 til 2000 så vidt jeg vet (mer info her).

Nå er det snowboard på NRK3!

Å fy faen! Jeg vil til Hamar :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips til film. Ja, lurt å få litt vekt på kameraet. Jeg regner med det er best å holde kameraet i ballehøyde med begge henda? Mest stabilt, etter hva jeg har testa.

Skrevet
Burton har et lagerutsalg, åpent torsdag og fredag fra kl 1700 til 2000 så vidt jeg vet (mer info her).

Nå er det snowboard på NRK3!

yess! :D passet perfekt, så da rekker jeg alle tre butikkene! :D mamma viste om en til! xD thx!

Skrevet

Jeg og en kompis har tenkt å hoppe/raile i forskjellige steder, hvor der strøm er ikke å få tak i. Så vi tenker å kjøpe bilbatteri, spenningsomformer og arbeidslys. Vil det funke? Ja, det gjør nok det. Men hvor lenge vil batteriet vare? Jeg har ikke peiling :p

Skrevet
Jeg og en kompis har tenkt å hoppe/raile i forskjellige steder, hvor der strøm er ikke å få tak i. Så vi tenker å kjøpe bilbatteri, spenningsomformer og arbeidslys. Vil det funke? Ja, det gjør nok det. Men hvor lenge vil batteriet vare? Jeg har ikke peiling :p

Har du penger? Da kan jo et aggregat være tingen..

Skrevet

Se på det som en langsiktig investering. Om du er, blir eller kjenner noen som blir russ får du alltid bruk for eller solgt aggregatet. Muligens du kan gå sammen med faren, onkelen eller naboen din om å kjøpe et.

Et aggregat er langt mer fleksibelt enn batterier og styret som du nevnte. Se for deg vannkoker og micro på railjamen .. mmm <3

Skrevet (endret)
Noen som har vært på Voss Resort? Har sjansen til å bli med en kamerat opp i vinterferien!

Yup. 10ande sesongen min der oppe no. Er skikkelig bra no, masse pudder. Ein må vera litt lokalkjend for å finna dei gode linjene og løypene, men slikt finn ein fort utav. Parken er veldig nybyrjarvenleg, med nokre små rails og små hopp. På ingen måte noko for ein vidarekomen, og ein går FORT lei av den.

Men eg ville absolutt ha sjekka ut Voss i vinterferien, til tross for ein rævva park. Eg skal no i alle fall opp :D

Endret av Frigata
Skrevet (endret)

Au, for ett tryn av han norskekaren på TAC. Pål Sørensen eller noe? ? Det så ikke godt ut!

Endret av JiGGe
Skrevet

Det trynet så ikke digg ut nei.

Vi var og lekte litt ute her sist helg. Vi tokk masse bilder og lagde en film, ikke forvent dere allverden for våre skills er ikke akkurat enorme:

Sammensatt.jpg

Redigert.jpg

Skrevet (endret)

Eg må seie at det er imponerande av Terje å lande BS360 på den måten, som når han tok høgderekorden.

Og gratulerer til Artur Longo, sjølv om eg hadde trudd Ladley skulle ta sigeren etter sistehoppet til Longo.

Endret av Torbjørn T.
Skrevet

Det trynet så ikke digg ut nei.

Vi var og lekte litt ute her sist helg. Vi tokk masse bilder og lagde en film, ikke forvent dere allverden for våre skills er ikke akkurat enorme:

Sammensatt.jpg

Redigert.jpg

Fet film det, så morro ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...