Gå til innhold

Rainbow Six Vegas: Mexican border trailer. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Raven Shield var jo heller ikke fritt for trasking utenfor bygninger. Var nok litt mer begrenset enn Las Vegas ser ut til å bli, men jeg tror ikke det gjør noe så lenge det ikke blir snakk om G.R.A.W-aktige tilstander :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jau,sikler etter x360 nå..og GRAW. Men med ms sin promotering av GOW så er det nesten uunngåelig at det kommer en bundle...men har lyst til å glimte til på x360 nå! valgets kval..doh

Skrevet (endret)

for mange bra spill som kommer til 360 snart :mrgreen: blir jo blakk da.

skal ned og kjøpe meg SC Double Agent nå. snart kommer vel dette. så er det GoW. kjøpte saints row for en måneds tid siden. :p og så er det ganske stor sjangs for at jeg må ha meg Mass Effect når det kommer en gang i '07 forhåpentligvis. det ser helt utrolig ut.

hodesleng: søk på xbox i prisguiden da kommer den frem. den ligger på 2995 så da er det nok likesågreit å bare stikke ned til den lokale elkjøp'en.

Endret av Thomas_H
Skrevet
Men en smule off topic; hvor finner man den billigste 360 prem? Prøver å lete i prisguiden men får hverken core eller premium opp der...

7110708[/snapback]

Sjekk elkjøp, de pleier å ha lave priser

Skrevet

Sist jeg sjekka, så solgte Elkjøp premium-pakken til 2895,-.

Forøvrig er, som nevnt, kontroller på konsoll en vanesak. Har alltid vært klønete når jeg har spilt sporadisk tidligere (og sverget til tastatur og mus), men nå som jeg har fått egen konsoll så har jeg blitt vant til det (og t.o.m. kommet meg gjennom GRAW).

Skrevet

Hehe, så er vel ikke Ghost Recon: Advance Warfighter det mest vanskligste spillet til X360. Men, det er vanesak. Og jeg tror Ubisoft har jobbet masse med å få en bra flyt på knappekombinasjonene til X360. Også til andre platformer..

Skrevet

Det som var litt plagsomt i GRAW sitt kontrollsystem er at, man ofte i kampens hete kommer til å trykke høgre stikke ned slik at man ende ropp i zoom-modus, og da blir man eid. :p

Men ellers er GRAW meget bra på kontroller, om dette blir tilsvarende eller bedre blir det onani.

Skrevet
Men ellers er GRAW meget bra på kontroller, om dette blir tilsvarende eller bedre blir det onani.

7111123[/snapback]

Vi finner vel ut av det på mandag (er det ikke da demoen kommer?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...