Gorthaur Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Raven Shield var jo heller ikke fritt for trasking utenfor bygninger. Var nok litt mer begrenset enn Las Vegas ser ut til å bli, men jeg tror ikke det gjør noe så lenge det ikke blir snakk om G.R.A.W-aktige tilstander
Mala Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Syns det er nesten for kult at man kan heise seg ned opp ned utenfor eit vindu og herjke villmann
nilox Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ser unektelig veldig tøft ut, han burde heller brukt kniven da han snek seg opp trappa der men.. Er dette X360 ekslusivt?
hodesleng Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Eneste som er litt synd er at jeg er en kløne med kontroller i hånda,mye lettere med mus og tastatur
MindTooth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Er vel en vanesak da det kommer til konsoll kontroll. Det ordner seg vel
nilox Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Nja, tror det er litt vanesak også. Denne versjonen så litt "konsollifisert" ut i mangel på et bedre ord.
hodesleng Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 njaa, skeptisk... tja,hadde jo xbox en gang i tida og ble vel vandt med kontrollen til slutt..
MindTooth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Tror Ubisoft har en viss kontroll når det kommer til knappeoppsett. Kan ikke si noe annet enn at Ghost Recon: Advance Warfighter oppsetter var bra..
hodesleng Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 jau,sikler etter x360 nå..og GRAW. Men med ms sin promotering av GOW så er det nesten uunngåelig at det kommer en bundle...men har lyst til å glimte til på x360 nå! valgets kval..doh
MindTooth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Er ikke sikker på når bundles kommer til norge, men de har startet å selge noen i Canada, og USA.
hodesleng Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Men en smule off topic; hvor finner man den billigste 360 prem? Prøver å lete i prisguiden men får hverken core eller premium opp der...
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) for mange bra spill som kommer til 360 snart blir jo blakk da. skal ned og kjøpe meg SC Double Agent nå. snart kommer vel dette. så er det GoW. kjøpte saints row for en måneds tid siden. og så er det ganske stor sjangs for at jeg må ha meg Mass Effect når det kommer en gang i '07 forhåpentligvis. det ser helt utrolig ut. hodesleng: søk på xbox i prisguiden da kommer den frem. den ligger på 2995 så da er det nok likesågreit å bare stikke ned til den lokale elkjøp'en. Endret 20. oktober 2006 av Thomas_H
Straffa Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Men en smule off topic; hvor finner man den billigste 360 prem? Prøver å lete i prisguiden men får hverken core eller premium opp der... 7110708[/snapback] Sjekk elkjøp, de pleier å ha lave priser
Brakara Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sist jeg sjekka, så solgte Elkjøp premium-pakken til 2895,-. Forøvrig er, som nevnt, kontroller på konsoll en vanesak. Har alltid vært klønete når jeg har spilt sporadisk tidligere (og sverget til tastatur og mus), men nå som jeg har fått egen konsoll så har jeg blitt vant til det (og t.o.m. kommet meg gjennom GRAW).
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 håper jeg blir litt mer vant til det og. for det er en del jeg går glipp av om jeg ikke skal spille noen fps på 360 ( vet at dette ikke er fps, men dere skjønner hva jeg mener )
MindTooth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, så er vel ikke Ghost Recon: Advance Warfighter det mest vanskligste spillet til X360. Men, det er vanesak. Og jeg tror Ubisoft har jobbet masse med å få en bra flyt på knappekombinasjonene til X360. Også til andre platformer..
Mala Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det som var litt plagsomt i GRAW sitt kontrollsystem er at, man ofte i kampens hete kommer til å trykke høgre stikke ned slik at man ende ropp i zoom-modus, og da blir man eid. Men ellers er GRAW meget bra på kontroller, om dette blir tilsvarende eller bedre blir det onani.
Brakara Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Men ellers er GRAW meget bra på kontroller, om dette blir tilsvarende eller bedre blir det onani. 7111123[/snapback] Vi finner vel ut av det på mandag (er det ikke da demoen kommer?).
Mala Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Og selvfølgelig reiser eg til Stavanger i friuka mi, ergo eg får ikkje spillet den demoen som eg virkelig har sett fram til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå