Gå til innhold

100GB HDD snart til 360?

Brakara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en følelse av at denne harddisken blir ekstremt dyr. Jeg mener. I norge får du eksterne harddisker på 150 GB til 1000 kroner. Mens Xbox 360 sin 20 GB ahrddisk koster like mye. Hva vil da 100 GB-versjonen koste? Latterlig dyrt. Får bare håpe de setter ned prisen på 20 GB versjonen og selger 100 GB til 1000.

Skrevet
Må nesten lure på hva nytten er med en 100GB harddisk til xboxen, foruten å han en harddisk å putte spill på om man velger å chippe :p

7104788[/snapback]

Antar at det vil nok da komme tjenester over XBLM som gjør at man trenger den, f.eks. musikk, film -og større spill-nedlastinger (for å nevne noe).

Skrevet
Får bare håpe de setter ned prisen på 20 GB versjonen og selger 100 GB til 1000.

7104829[/snapback]

Håper også på dette. Trolig vil vel 100GB varianten overta for 20GB i premium-pakkene, mens 20GB HDD'ene kommer til å bli faset ut (evt. blir de kanskje en del av core). Men dette er ren spekulasjon fra min side. :)

Skrevet
Jeg har en følelse av at denne harddisken blir ekstremt dyr. Jeg mener. I norge får du eksterne harddisker på 150 GB til 1000 kroner. Mens Xbox 360 sin 20 GB ahrddisk koster like mye. Hva vil da 100 GB-versjonen koste? Latterlig dyrt. Får bare håpe de setter ned prisen på 20 GB versjonen og selger 100 GB til 1000.

7104829[/snapback]

Jeg tror ikke det koster allverdens mye mer å produsere en 100GB enn en 20 GB harddisk.

De tar 800 kroner for 20GB HDD til 360 for de vet folk betaler den prisen.

Så jeg tror de kommer til å selge den nye til litt over 1000 kr fordi de vet at hvis den blir for dyr, vil ikke folk kjøpe.

Husk at det er tilbehør og spill de tjener på å selge :idea:

Skrevet
det som blir det store problemet vis det kommer en ny hdd, er hvordan i huleste vi skal overføre savegames, demoer, musikk osv.?

7104663[/snapback]

Du kan kjøpe minnekortet på 256MB, eller som jeg hadde håpet. At hvis du hadde Xbox Live! Gold, kunne laste lagringene opp på en server hos Microsoft.

Men jeg sier ikke nei takk til en disk på 100GB jeg. Men som andre her funderer over, hva blir prisen. Hvis vi da ser på det nye rattet til X360 ifra Microsft, holder det er serdeles lav pris. Så kanskje vi er heldige.

Skrevet
det som blir det store problemet vis det kommer en ny hdd, er hvordan i huleste vi skal overføre savegames, demoer, musikk osv.?

7104663[/snapback]

Du kan kjøpe minnekortet på 256MB, eller som jeg hadde håpet. At hvis du hadde Xbox Live! Gold, kunne laste lagringene opp på en server hos Microsoft.

Men jeg sier ikke nei takk til en disk på 100GB jeg. Men som andre her funderer over, hva blir prisen. Hvis vi da ser på det nye rattet til X360 ifra Microsft, holder det er serdeles lav pris. Så kanskje vi er heldige.

7104904[/snapback]

hm, sant som du sier

satser på at de kommer med en fornuftig løsning på det :thumbup:

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Det er jo selvsagt mulig at dette er en billig Photoshop-jobb.

Skrevet
Må nesten lure på hva nytten er med en 100GB harddisk til xboxen, foruten å han en harddisk å putte spill på om man velger å chippe :p

7104788[/snapback]

Det kommer TV episoder til live

Skrevet

7104788[/snapback]

Det kommer TV episoder til live

7105115[/snapback]

øh, stemmer det?

eller var det bare en lødd?

Skrevet
Nei, kommer til å komme veldig mye rart på Live, mye entertainment greier, alt fra TV-episoder til musikkvideoer.

7105167[/snapback]

deam, virkelig på tide å lage en større hdd da.

Skrevet

Her tilbyr PS3 en langt mer økonomisk løsning i det at man kan kjøpe en vanlig 2,5" PC-harddisk. 120 GB til ca. 800 kr. i skrivende stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...