Gå til innhold

Den store lille Abit AW9D-Max tråden


Spr0cket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, kan dette være løsningen på Hiper / P8 problemet ?

 

http://www.hipergroup.com/English/products/hlc-2m1p-15.html

 

Sitter og planlegger selv å bygg nytt, men...

 

Takk

 

Det der ser bedre ut enn den kabelen jeg linket til tidligere hverfall! Fant du den i noen nettbutikker?

Jeg regner med å starte med overklokking snart, så da vil det vise seg om min 4-pin kontakt holder mål! :cool:

Lenke til kommentar
Passer dette hovedkortet ilag med Scythe Ninja?

 

Den skal passe ja. Passer 775 HK, så da skal det vel ikke være noe problem! :thumbup:

7344712[/snapback]

Bare fordi at den passer 775 HK, så betyr det ikke nødvendigvis at den passer på hovedkortet..

 

Hvis du ser i DENNE tråden, så passer ikke den kjølingen med det hovedkortet pga kjølingen av brikkesettet, selv om det står at kjøleren skal støtte AM2 hovedkort.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Referer til første post:

 

Fargen på kortet er mørke blå og/eller svart der den er rød på bilde og jeg har ikke merket noe forskjell på å koble til molex kontakten til hovedkortet ....

 

Selv på 1,9V MCH så kommer jeg meg ikke over 430 ikke en gang på 2,0V MCH jeg har hadde en 140mm vifte blåse på det ...

 

Skulle hatt noen andre ram brikker å tste også åsså så jeg virkelig fant ut om det er HK eller RAM som stopper meg, men skulle ikke tro det var ram'n

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bare fordi at den passer 775 HK, så betyr det ikke nødvendigvis at den passer på hovedkortet..

 

Jojo, det er sant.

 

Har sjekket dette, og den går med en liiiten modifikasjon. Festeplaten må files litt. Visstnåkk et par minutters arbeid! :D

7347774[/snapback]

 

 

Peiling på om dette var scythe ninja rev b? ..eller om det i det hele tatt vil spille noen rolle..

 

Vil få AW9D-MAX i posten en gang neste uke og må bestemme meg for hva annet jeg skal bestille til den nye stajonære min (kun hatt laptop siste 2 årene.)

 

Har veldig lyst på scythe, men ble litt usikker nå :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...