Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Marley: Bob Marley er bra, nick passer med avataren. Knall nick 10/10

Hvorfor er sikkert mitt nick endret om en måned? Har DNA og vil alltid ha det :hrm:

Endret av DNA
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DNA (sikkert endret om en måned): Et enkelt nick, uten store og små bokstaver, holder seg altså rett fram, enkelt. Ikke helt matchende avatar da, men det får være så...

6/10

Skrevet
DNA (sikkert endret om en måned): Et enkelt nick, uten store og små bokstaver, holder seg altså rett fram, enkelt. Ikke helt matchende avatar da, men det får være så...

6/10

7099247[/snapback]

The Fire virker alt for...erm...jeg vet ikke. Det sier ikke så mye om personen syns jeg. 5/10

Skrevet

Marley

For mange rastafarikonnotasjoner, kanskje? På den annen side er det understrekende for en læxx og behagelig personlighet, samt det har sin faste integritet.

8/10

Skrevet

Bandidos-Pelle

Tok til fornuft og endret "Bandidos Pelle" som jeg en gang påpeket til ham. Nicket er oppfinnsomt og artig og danderes med en passende avatar.

9/10

Gjest member-101642
Skrevet

Bandidos-Pelle

Får litt barskingassosiasjoner.

8/10

Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Kuffe

Kaffe er det første som slår meg...

6/10

Endret av Slettet+56132
Skrevet
Kuffe

6/10

7100230[/snapback]

Kaffe er jo døts digg.

Har blitt kalt Kuffe siden jeg gikk på barne skolen, alle syntes mitt egentlige navn var så vanskelig å si (Knut Fredrik)

Skrevet
Kuffe

6/10

7100230[/snapback]

Commando-Sondre gir meg assosiasjoner til commando-soldat. Med andre ord høres du ut som en ekte barsking med militære egenskaper. Nicket er lett å huske og jeg liker det.

9/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...