Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet

MartinF:

Sannsynligvis navnet på brukeren bak nicket. Dette er i mine øyne ganske så positivt. Ellers bruker du stor forbokstav, noe som alltid trekker opp. MartinF er også rimelig enkelt å huske. Ryddig og pent, og helt greit nick.

7/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amento høres ut som eit namn på en japansk anime serie. (eg lika dei liit)

andre eg tenkte på av det rimte på tomato :dontgetit:

lett å uttale. ligger naturlig i munnen

7/10

Skrevet

knegg, på en eller annen dialekt så betyr det: "Bra!", og det er jo ikke annet enn det ^^

Eneste jeg syns er litt merkelig er at det er en liten K *pirke*

9/10

Skrevet

WheelMan_92:

Er ikke fan av så mye tall og dilldall i nicket. Det trekker ned. Stor bokstav trekker opp. "WheelMan" - interresert i alt som går på hjul?

7/10

Skrevet

Knewt: har ikke peiling på hva det betyr, og høres ikke ut som et navn heller. Får ingen assosiasjoner, sier meg egentlig ingenting

3/10

Skrevet

potetgullmannen :)

Trenger vel ikke så mye CPU, nei, hjernekraft for og skjønne at du liker potetgull, selv er jeg kjempefan av det :D

9/10 fra meg :wee:, mangla bare stor P så hadde det blitt 10 :D

Skrevet

Wheelman 92.

Ser utrolig fjortiss ut..men skal vi se..du var jo 14/15 år så det stemte jo ganske godt.

Wheelman sier meg ikke så mye, kanskje du er flink med hjul? Hvem vet!

Minus for 92, og fjortiss oppsatt

5/10

Skrevet

Thewiz:

Kult nick. Har sansen for sjeldent brukte bokstaver i nick. Er det en forkortelse av TheWizard? Kult uansett. :)

10/10 tror jeg det må bli.

Skrevet

Med nicket Raste tenker jeg på rasteplasser.. Altså å stoppe for å spise noe.. Raste er kanskje glad i å spise ute i naturen? Natur er bra. Raste er kanskje sunn også da?

Raste, et nick som kan tolkes mange måter..

9/10

Skrevet

HoaXed:

Lett å huske, fin betydning.Vet ikke helt om jeg liker at det er en stor X, for det gir meg noe visuelt, men er ikke sikker på om det er positivt eller negativt!

en 9/10 her :)

Skrevet

Eplefe:

Din kjærlighet til eplene vises gjennom ditt fantastiske brukernavn! Stor bokstav er alltid et pluss. Enkelt å huske!

10/10 :love:

Skrevet

Demonfudge merkelig navn

Demon er da kult nok men fudge :S høres mer ut som en merkelig chokolade eller

noe lignende

Demon er altid kult og ha i navnet sitt med fudge burde kansje byttes ut

5/10 navn med forbedrings potensiale

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...