Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edge

Liker navnet ditt egentlig, edge...Betyr klippe, right?

7\10

Og btw, Wart1n tok jeg fordi jeg heter Martin og prøvde veldig mange forskjellige nick som hadde noe lignendes med fornavnet mitt :)

Skrevet
Edge

Liker navnet ditt egentlig, edge...Betyr klippe, right?

7\10

Og btw, Wart1n tok jeg fordi jeg heter Martin og prøvde veldig mange forskjellige nick som hadde noe lignendes med fornavnet mitt :)

8938035[/snapback]

Wart1n kunne vært mye bedre uten ettallet midt inni. Ellers et nick en husker. Jeg liker ikke slikt. 4/10.

Skrevet (endret)

Edge :D

Kant

Jeg Liker kter !¨

Men, jeg må si at epler kommer på en klar førsteplass med kanter et lite steinkast under.

Spørsmål om kant: er det en kant på et bord for eksempel eller på enden av en eske LISSom

9_

10

Endret av Moff
Skrevet
T.J.

Vet ikke hva det står for? Navnet ditt? Liker heller ikke det ekstra punktumet du har på slutten! :p

5/10

8938331[/snapback]

Har alltid brukt det, ikke navnet men er initialene mine.

Skrevet

Shahab

Sært navn, høres litt arab-achmed ut :tease:

Kort og greit, ellers. Står litt i stil med avataren på en måte.

7/10

Gjest member-101642
Skrevet

Vrengtpolvott har valgt et skikkelig originalt brukernavn. Navnet skiller seg ut, noe som gjør at det er meget lett å huske. Definitivt blant mine favoritter.

10/10

Skrevet

Nesevis: Passer til avataren og er et fengende navn, selv om man ikke helt kan skjønne hva som er meningen med navnet, men det er jo bare bra.

9/10

Skrevet

DNA

Ganske orginalt navn! Enkelt å greit.. Nå er ikke jeg den mest aktive off topic brukeren, men mener at jeg husker deg såpass at jeg kan si du hadde ei gul and i avataren din før.

9/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...