Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nærlysene forsvinner og sikringer går, på Volvo


Xiphac

Anbefalte innlegg

Begynte å få noen problemer med lysene på bilen(88,Volvo 760) for et par dager siden,det som skjer er at nærlysene bare forsvinner,men kommer tilbake etter et lett dunk på høyre side av midtkonsoll. Jeg løsnet plata på den sida og i tillegg til en haug med ledninger,så satt det der en liten boks med noen releer.Regner med at det er et relee som er gåent? Hvilket relee er i såfall dette?Det er kun nærlyset som har en tendens til å forsvinne,fjernlys og park er det ingen problemer med.

 

Og i dag så skulle jeg slå på vinduspusserne,og hører et klikk,og der røk sikringen. Byttet denne sikringen,og prøvde igjen,men også denne gikk med en gang jeg prøvde. Hva er det som skjer her?

 

Lyset som sitter ved automaten som lyser på girskiftene,lyser noen ganger,andre ganger ikke..

 

Noen som vet litt om det elektriske her som har noen ideer om hva som være feilen her? Og høres det dyrt ut?

 

(PS) Det har aldri vært noen form for "hjemmekobling" på denne bilen når det gjelder annlegg eller noe. Originale volvo radioen sitter der fortsatt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...