Gå til innhold

Filmet dødslek i Oslo


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-11-07 18:48, skrev slowcooler:

Hvis noen vil se noe som går fort, så se Getaway in Stocholm 2, eller Piteå elv til Luleå elv i BMW M3, DER går det fort.


Got them , seen them , been there!

Ifjor reiste eg og 3 andre kompiser til gøteborg så kjørte vi i maks toppfart 180km og gjennomssnitts fart rundt 130km :grin: men så kjørte vi i en uke dag og klokken 4 om morningen. så ikke en politibil i det hele tatt. ikke så crazy kanskje men kult.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-07 19:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes scenen i Getaway 1/2 hvor han stikker av fra polisen på bakhjulet var noe av det absolutt råeste jeg noensinne har sett. Typen erter dem først, lar dem følge seg i rusletempo, så synes han nok er nok og vrir på høyrehånda.. :grin: Fy fader, veldig få videoklipp som har fått meg til å glise så bredt.

Lenke til kommentar

OK, jeg er faktisk ikke den typen som gidder å moralisere i tide og utide, men her synes jeg faktisk det må være lov å komme med en kommentar. Den imbasile kjøringa som dokumenteres i de ulike filmklippene som det refereres til her, synes jeg faktisk ikke er "tøft" i det hele tatt. For meg er det et stort tankekors at man kan tiljuble en rekke premature rompiser som setter andres liv og helse i fare på denne måten. Og for all del, merk at jeg sier "andres liv og helse" for det er for meg klekkende likegyldig om disse idiotene dreper seg selv. At noen søker spenning (det gjør jeg selv gjennom ulike former for ekstremsport) er en privat sak, men å dure gjennom offentlige områder på en motorsykkel eller bil på det viset vitner om en total respektløs holdning til andre mennesker. Selv har jeg barn og tenker først og fremst på disse.

 

Her sitter vi og moraliserer over piratkopiering av spill og musikk, men jeg synes faktisk dette blir puslete og harmløst i forhold til idioter i fri fart og dertilhørende jubel over hvor kult det ser ut på film. Så til alle dere som kjører i 200km/t på sykkel og alle dere som bivåner det hele og synes det er så forbaska tøft: det er kult å gjøre det i et dataspill, men å gjøre det i virkeligheten er **** ta meg direkte hjernedødt. Hopp heller utfor en skrent og spar andre for smerte og lidelse.

Lenke til kommentar

Quote:


Ifjor reiste eg og 3 andre kompiser til gøteborg så kjørte vi i maks toppfart 180km og gjennomssnitts fart rundt 130km
:grin:
men så kjørte vi i en uke dag og klokken 4 om morningen. så ikke en politibil i det hele tatt. ikke så crazy kanskje men kult.



 

Måtte dere reise helt til Gøteborg for å gjøre dét?? :smile:

Lenke til kommentar

Faktum er at alle 3 getaway in stockholm filmene blir kjørt av profesjonelle sjåfører som har rekognosert og planlagt i ukesvis for å få det til.

 

Konsekvensen av dette har blitt at det er alt for mange som prøver å gjøre det samme, og dette er gjerne ungdommer som er 18-25 år som tror de er konge bak rattet. (som f.eks svake sjeler som ser på voldsfilmer..)

 

Det er en grunn til at de advarer andre mot å gjøre dette.

 

men.. Reality beats fiction by far!

 

//Chris

Lenke til kommentar

Hmf. Det er sikkert en drittunge på 16år og 1 dag som ikke har peiling på hvilke konsekvenser slik kjøring kan ha. Alle de hørereglene han brøt. Tenk om det hadde kommet en trailer fra høyre da ? Splash!

 

Getaway in Stockholmfilmene oser jo av profesjonell kjøring. Fikk intrykket fra de filmene sjåførene i Geta. in Stch. er terrengkjørere?

 

Men uansett hva en uansvarlig tenåring finner på er helt idiotisk. Jeg er for kjøring, og kjøring fort, men jeg er ikke for at tenåringer skal utsette sitt og andre liv og helse på spill!

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...