Gå til innhold

Total War: Hvilken tidsperiode tror du du vil spille mest?


Anbefalte innlegg

Altså, Hvilken periode i Medieval 2 tror du du kommer til å like best? spillet varer fra 10xx (1066 tror jeg) til ett sted ute i 1500 tallet. Altså er det veldig varierte perioder mtp at det er 500 år mellom satrt og slutt. Såvidt jeg vet kan man ikke velge periode og jeg tror heller ikke dette går an men så jeg mener vel egentlig:

 

Hvilken tidsperiode tror du du kommer til å nyte mest?

 

Selv tror jeg jeg kommer til å like den tidligere delen av spillet, fram til 1300 tallet da jeg liker utseende til de mindre pansra enhetende, Spearmen osv bedere enn f.eks riderene som er i demoen. Kommer seff til å spille hele ut men føler at den delen kansje blir morsomst å spille :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av det jeg har lest så forsvinner starting eras og du begynner bare en sted uvist når siden de har fjernet år og bruker turn system systemet fra Rome: Alexander. Det kommer bare opp som en beskjed om at gunpowder har kommet. dette skjer i campaign, mens i custom battle og online battles kan du fortsatt velge era.

Lenke til kommentar

Det stemmer ganske fint alinor ;)

 

Jeg tror nok det blir høymiddelalderen, midt i; ting er i ferd med å skje og utviklingen går raskere og raskere. Det kommer bedre våpen og rustninger osv. men samtidig forsvinner på en måte ikke sverd og buer inn i mengden av skytevåpen.

 

Hva er vel mer vakkert enn å se 5000 menn ikledd de vakreste og mest glansende rustninger, med sverd i den ene hånden, hevet, som løper mot 5000 andre menn i M2TW sin grafikkmotor? :love:

Lenke til kommentar
Det stemmer ganske fint alinor ;)

 

Jeg tror nok det blir høymiddelalderen, midt i; ting er i ferd med å skje og utviklingen går raskere og raskere. Det kommer bedre våpen og rustninger osv. men samtidig forsvinner på en måte ikke sverd og buer inn i mengden av skytevåpen.

 

Hva er vel mer vakkert enn å se 5000 menn ikledd de vakreste og mest glansende rustninger, med sverd i den ene hånden, hevet, som løper mot 5000 andre menn i M2TW sin grafikkmotor? :love:

7107384[/snapback]

 

Betyr dette at man i det heletatt ikke får noen indikasjon på årstall? det stiller jeg meg meget kritisk til da det er noe jeg setter mye pris på. Regner med at det kommer i en mod tho.

Noen som melder seg frivillig til å lage en sliken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...