Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Han er genial. Noen venner av meg kjøpte noen liter hos han her. :w00t:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Skrevet

Nå sitter jeg her og drikker julebrus så det holder, venter bare på ny video av kongen selv....det MÅ jo komme en i år også? ellers blir det en stusselig jul.

Skrevet

"Ette at brusen er gått ut på dato så eren dobbelt så god"

Genial kommentar.. Artig kar dette her, ingen tvil om det.. God idé å sende postkort til han..! :)

Skrevet
"Ette at brusen er gått ut på dato så eren dobbelt så god"

Genial kommentar.. Artig kar dette her, ingen tvil om det.. God idé å sende postkort til han..! :)

Den er god da den har gått ut på dato, smaker litt annerledes.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skriv opp meg òg på lista!

Hm, eg trudde då eg hadde "meldt meg inn" ein gong tidlegare ... Jaja, det er aldri for seint å byrja hylle jolebruskongen.

Etter å ha sett den videoen med bassenget i kjellaren, som var ny for meg, har eg eigentleg berre eitt å seia, og det er at mannen er spik hakke galen. Kva i all verda var poenget? Kven ER det eigentleg som har eit oppblåsbart basseng til seks (eller var det åtte?) personar i kjellaren? Korleis fekk han vatnet ut att? Og nok ein gong - kvifor? :D

Det er vel ikkje mogleg å ikkje elske ein kar som Fredriksen. Eg lyt vel mest sende han eit kort, eg med.

Skrevet
hehe, dette var glad nyhet. Ler bare jeg ser fyren. Hvor har det blitt av alle de gamle klippene av han da ? Hvor han bader i iskaldt vann osv.

alt ligger på youtube..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...