Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har posta komment, og rata! ^^ Bra film, men du skulle tatt noen klipp fra da han bader i bassenget sitt i kjelleren. Mener jeg kan huske at det var noen gullkorn der ^^

Skrevet
Har posta komment, og rata! ^^ Bra film, men du skulle tatt noen klipp fra da han bader i bassenget sitt i kjelleren. Mener jeg kan huske at det var noen gullkorn der ^^

7667673[/snapback]

Jeg prøvde, men jeg fikk ikke lagt de til i movie maker`n :no:

ellers hadde den nok blitt lengre og bedre.....

Gjest medlem-77217
Skrevet

Jeg må ærlig si at jeg gir nesten 100% faen i hår og sånt, men en ting er sikkert... Mannen der har det styggeste fjestet og håret i hele verden. Han ser jo faen meg full ut på julebrus :(

Æsj *poke* tihi *poke* æsj *poke*

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Lurer på hvor lang tid det tar før julebruskongen dør av en eller annen form for underernæring.

Skrevet
Lurer på hvor lang tid det tar før julebruskongen dør av en eller annen form for underernæring.

7672996[/snapback]

HÆ!? Er ikke julebrusen tilsatt alle essensielle vitaminer og mineraler?

Skrevet

jeg har vel ikke spist noe sunt på flere år selv og har ingen problemer i det heletatt, er også akkurat der jeg skal være i vekt i forhold til høye =) men er nok ikke så sunn innvendig :p

Skrevet
Han dør ikke av underernæring så lenge han spiser/drikker spiser andre ting ved siden av.

7682572[/snapback]

Han drikker bare julebrus da... Vi vet dessverre ikke hva han spiser, men mora lager nok mat til ham :thumbup:

Skrevet

Det var så bra. Han har jobba i tollpost og kjenner noen som jobba med han da jeg har jobba på tollpost selv. Han er en skikklig orginal fyr. Mye bra historier om han :D . Men ikke et vondt ord om han. :thumbup:

Julebruskongen :love:

Skrevet

7672996[/snapback]

Det eneste nærliggende helsemessige problemet ved høyt brusinntak er vel økt fare for å anlegge diabetes, overvekt og råtne tenner.

Skrevet

7672996[/snapback]

Det eneste nærliggende helsemessige problemet ved høyt brusinntak er vel økt fare for å anlegge diabetes, overvekt og råtne tenner.

7687001[/snapback]

Tipper han har 2/3 der..

Overvekt blir han ikke å få.. det er han ikke enda, og tror ikke det skjer med han heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...