Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egil produkter har blitt uhyrlig populære i det siste. Det aller nyeste nå er ballonger som er utrolig lik selve julebruskongen.

Neimen jøsses! Vår kjære Egil blir til og med avbildet på luftballonger!

Skrevet

Egil med i the Tyske Dschinghis khan, siden jeg vet de er store helter for noen her på forumet. Bildet er tatt i Egils yngre dager, hvorav han hadde lengere hår :D

post-78419-1161547516_thumb.jpg

Skrevet

Lei av det kjedelige utseende på brusflaska? Ønsker du å sprite opp den til det ytterste? Fortvil ikke! Egil-toppa er svaret! Ekstremt pent designmessig, og veldig praktisk, i og med at du får bedre grep. Hvorfor nøle? Gå og skaff deg din Egil-topp NÅ!

Skrevet
Hva med hjemme side da? (Kan mekke en i piczo jeg :cool:)  Neida.. men Noen må ta kontakt med mannen og si at det finst en så "stor" Fan-club her på forumet!

7128906[/snapback]

Det kan jeg gjøre!

Skrevet
Å fy fanken, dyrere å dyrere dette for hver gang!

Når julebruskongen kjøper 68 flasker med Aass Julebrus! :!:

Den trappa var overfylt med brus :p

Meld meg inn i fanklubben, Egil Fredriksen er min helt!

Skrevet

Jeg gir opp redigering for i kveld etter at Djengis Khan-ideen min ble "stjålet". :(

Håper å våkne opp til mer om vår alles Egil.

Skrevet
Legger meg og tenker på julebrus. Snakkes i morgen, med flere gode ideer og bilder av julebruskonger, Egil.

7129106[/snapback]

Gjør det samme! Visst vi noen gong skal skrive en oppgave om en person som har gjort noe stort er dette mannen jeg skal srkive om! hehe, prøv og få han med i neste kapittel av krimen din da "Dotten"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...