Gå til innhold

røyk-tråden v.2 - negativ prat ikke tolerert


Lucifer89

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle lage en tråd om røyk siden snus hadde det.

(ja bruker snus tråden som mal er ikke kreativ nok)

 

Lurer på om vi er nok røykere til å danne et fungerende topic på akkurat emnet røyk

 

 

post-66779-1161064557_thumb.jpg

Marlboro

 

post-66779-1161065164_thumb.jpg

Prince

Nikotin 0.9 mg

Tjære 10 mg

 

post-66779-1161064632_thumb.jpg

Lucky Strike

Nikotin 0.8 mg

Tjære 10 mg

 

post-66779-1161064688_thumb.gif

Camel

 

Marlboro: Noen mener dette er den beste røyken, jeg mener den smaker en anelse parfyme men det er nå meg. (Umulig å lufte ut på kort tid)

 

Prince: Denne er en grei røyk vil si det er en blanding mellom Marlboro og Camel litt tør og litt parfyme smak.

 

Lucky Strike: Jeg syns denne er den beste røyken det er ikke for tørr, den har en grei lukt. (Lett å lufte på meget kort tid)

 

Camel: Ja igjen noen som mener dette er den beste, men jeg mener den er litt for tørr for min smak. (Veldig grei å lufte ut på kort tid)

 

hvorfor røyk?

Jo det skal jeg si deg, jeg kan ikke komme på noe bedre en å ha en sigg eller to morgen kvisten, og før jeg legger meg.

 

Ja jeg skal inrømme jeg er avhengig men det er akkurat derfor det er så godt, mat og drikke det kan man gå lei av i lengden mens røyken er man altid sugen på, og derfor er det så deilig å ta en sigg

 

post-66779-1161065564_thumb.jpg

det estensielle med røyk er å ikke hive asken og sneipen overalt, her kommer askebegeret til

(sneiper i gata er stygt :nei: , stump røyken og legg sneipen oppi esken igjen hiv esken når du er ferdig med innholdet og gi deg en klapp på skulderen for at nå kan du gå og begynne på neste pakke :tease: )

 

 

Når du kjeder deg kan du gjøre 2 ting med røyk (krever at du kjeder deg virkelig)

 

1. Ringer

 

det er 2 måter å gjøre dette på

 

a) Ikke røyk ordentlig inn og prøv å ha noe røyk i munnen og knekk med haken og ringene vil poppe ut, eneste krevende er leppene, du vil se litt deformet ut i begynnelsen, har bare ett hint røyk endel og tren (øvelse gjør mester).

 

b) Den andre måter er å ikke knekke haken men gjøre det med tungen (jeg greier ikke dette så kan hende det er litt u-fullstendig beskrivelse) men du skal liksom dytte med tungen ikke lungene og ellers se mongo ut med leppene igjen øvelse gjør mester.

 

2. snu røyken inn i munnen

 

Eneste grunnen til at jeg kan dette er for jeg så det på en film.

det kan bare gjøres mens du har lite igjen på røyken, ta tungen på filteret og dytt ned mens du gaper høyt, når røyken er snudd så biter du tennene på filteret så røyken står rett og du ikke brenner innsiden av kjeften.

 

 

Har dere bedre bilder eller syns noe mangler send til ([email protected])

sorry fant ikke bilder av rullings pakker :hrm:

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg skal inrømme jeg er avhengig men det er akkurat derfor det er så godt, mat og drikke det kan man gå lei av i lengden mens røyken er man altid sugen på, og derfor er det så deilig å ta en sigg

 

Siggen er deilig fordi du er avhengig. Og det er vel avhengigheten som er det farligste med røyken, når det blir så i overkant mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...