Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halogenpære

Ikke ta det personlig, men jeg synes ikke noe særlig om avataren din, synes den er ganske stygg. Hele motivet er liksom litt blast i fargenen og den rosa rammen har jeg ikke så mye til overs for.

Desverre en avatar som ikke faller i smak hos meg.

2/10

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Bringer gode minner frem, koslig og enkel.

8/10

Skrevet (endret)

Fargesprakende. Lett å kjenne igjen. Passer til navnet ditt. Kunne kanskje hatt en liten ramme rundt. 6/10

PS: Når det gjelder min egen avatar går det ikke an å få den i 80x80 av en eller annen grunn. Da klikker nemlig alt. Men kanskje det har med redigeringspogrammet mitt å gjøre. Bildet er egentlig kjempestort, så jeg måtte forminske det kraftig.

Endret av Shipwreck
Skrevet
Fargesprakende. Lett å kjenne igjen. Passer til navnet ditt. Kunne kanskje hatt en liten ramme rundt. 6/10

PS: Når det gjelder min egen avatar går det ikke an å få den i 80x80 av en eller annen grunn. Da klikker nemlig alt. Men kanskje det har med redigeringspogrammet mitt å gjøre. Bildet er egentlig kjempestort, så jeg måtte forminske det kraftig.

Hvis du legger orignalbildet i bytte avatar tråden

vil kanskje jeg eller noe andre hjelpe deg med å få det til :)

Skrevet (endret)

Shipwreck's avatar passer godt til navnet. Kanskje du burde prøvd å tydeliggjort skipet i større grad. Fargene "overfloder" også hverandre.

Gir den 3.5/10

--

Oppdaterte nå avataren min, rett før desember.

Hadde hvert fint om andre kunne kommentere ting som ramme, kontrastene..

Endret av HalogenpereUtenLys
Skrevet

HalogenpereUtenLys:

Alt for utydelig og blurry. Fargene er også dårlige og glir dårlig inn i hverandre. Rammen er også veldig stygg siden du ikke utnytter 80x80 inni den, og drop shadow var ikke pent.

Største minuset må være kvaliteten som er skammelig dårlig.

2/10

Skrevet (endret)

Shipwreck

Tøft motiv

Passer nicket (og signaturen)

80x80

Ramme

Litt dårlig kvalitet

Fargene kunne vært bedre

6/10

Endret av JFM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...