Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Marius E: Veldig enkel og grei avatar av et glass med litt drikke i :p Likte den faktiske veldig godt selv om den er ganske kjedelig. Fint med gjennomsiktig bakgrunn og den skriker ikke etter oppmerksomhet.

8/10

Orresnei: Hmm, så jo ut som det var hvit bakgrunn da, men ser at den er gjennomsiktig nå ja.

Endret av MeVoN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phallus:

Sorry men jeg klarer ikke å se hva det der er. Bilde er for uskarpt å for lite. Men litt mystikk skader jo heller ikke da.

3/10

Skrevet (endret)

Det er bilde av en sopp som ser ut som ett mannlig kjønnsorgan ...

Sneerk: Kaker og kjeks kan være digg, så det er klart jeg liker figuren. Bildekvaliteten er dog ikke så bra at det gjør noe. Ikke så utrolig originalt heller, egentlig, men rammen gjør opp for det.

6/10

Redigert: Ønsker litt ordentlig vurdering, og ikke bare en slapp "tøff denna."

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet (endret)

joda duger dette da

6/10

litt artsy bizzarro.....

minner meg litt om en av de derre robotene fra filmen robots.... kansje en twisted form av det ....

klarer ikke helt komme fram til hva avataren skal forestille som sagt, men det er classy utført :w00t:

Endret av nadge
Skrevet (endret)

grats med medlemskap foresten, stå på

er det bilde av deg? vertfall likte dne ikke

- dårlig kvalitet

- ramme

+ du har avatar

+ kommer ikke på noe mer sorry.

2/10

Endret av TRibal89
Skrevet

Thriven har bilde av en kornete rock-dude (så langt jeg kan se), som helt klart hadde vært bedre om bakgrunnen var transparent, og om oppløsningen hadde vært riktig. Falt ikke helt i smak.

Skrevet

NorthGarden

En av de fineste avatarene her på forumet. Lekre farger, fin komposisjon og generelt sett sånne avatarer jeg liker. Den står også i stil med nicket.

10/10

Skrevet (endret)

Northgarden :

Avatar passer kanskje litt til nicket, men en smule kjedelig og upersonlig.

5\10

Edit:

gaah, jeg er så treig!

Snikpellik

Vet ikke helt va denne avataren skal forestille, grei nok antar jeg.

6/10

Endret av ErikFN
Skrevet

ErikFN: Bilde av en person som røyker. Vet ikke hvem personen er, men det så da litt stilig ut. Avataren din kledde 65x80, pluss for ramme også. Det som trekker ned er at jeg ikke vet hvem personene er og derfor seier det meg svært lite.

6/10

Skrevet (endret)

Acolyt3: Skikkelig tøft bilde.

Om det er random plukket fra nett e.l.: 7/10

Om du har laget det selv, eller ansiktet faktisk er ditt: 10/10!

edit:

Til nestemann: Avataren min er et ambigram( http://en.wikipedia.org/wiki/Ambigram ) av tallet 42( http://en.wikipedia.org/wiki/The_Answer_to..._and_Everything ). Fullstendig selvtegnet og digitalisert/stilisert.

Edit igjen: Newt, "skyggen" er forsøk på vannspeiling, derfor det er en dårlig skygge.. ;)

Endret av toth
Skrevet

toth:

Helt grei avatar som ikke skriker etter oppmerksomhet. Den føler heller ikke trangen til ramme. Eneste som trekker ned her er kvaliteten på skyggen.

8/10

Skrevet

Newt32

Liker avataren din veldig godt, tydelig bakgrunn og tydelig skrift :)

Eneste som kanskje trekker ned bittelitt er at nicket ditt og avataren din passer ganske dårlig sammen.

Men drit kul da!

8.5/10 :)

Skrevet

Thorvis har en finfin avatar med en mann og en mikrofon som motiv. Det er fine blånyanser i bildet, og en fin ramme 'stenger' det inne. Noe vanskelig å se hva det er med en gang, men det er et meget pent bilde. Fint!

Gjest medlem-105082
Skrevet

NorthGarden:

En eng med masse solsikker. Greit nok, blir litt glad når jeg ser det. Kanskje den perfekte verden? Men ellers litt kjedelig og kanskje litt standar?

6/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...