Mala Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hadde min stående lenge før eg valgte å legge den ned etter at DVD-rommen duret sånn plutselig etter man avsluttet ett spill:P La den ned og lyden forsvant.
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Det sier seg selv at å ha den liggende er det tryggeste med tanke på velting, vibrasjoner og lignende.
dobbelmann Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg bor ikke i en krigssone, så det sier seg ikke selv om jeg skal ha den stående eller liggende. Den står, forøvrig Synes faktisk den er mye kaldere når den står enn når den ligger, andre som har meninger om det? Endret 16. oktober 2006 av dobbelmann
Wackee Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Stående: -Ser som regel tøffest ut! -Tar som regel mindre plass (borsett fra i høyden) Liggende: -Mer stabilt -Rett og slett best for xboxen
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Min står, og har stått siden 2. desember. (Ja, jeg er en potent rakker )
Straffa Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja, jeg er en potent rakker 7083353[/snapback] Det var det første jeg også tenkte på når jeg leste denne posten Endret 16. oktober 2006 av avanore
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bor ikke i en krigssone, så det sier seg ikke selv om jeg skal ha den stående eller liggende. Den står, forøvrig Synes faktisk den er mye kaldere når den står enn når den ligger, andre som har meninger om det? 7083316[/snapback] Du trenger ikke bo i en krigssone for å skjønne at en stående kan velte, mens en liggende ikke kan det. Skal ikke så mye til, noen som skumper borti den, noen som snubler i en ledning eller lignende. Er dessuten en del som har fått riper i spillene sine som har hatt den i stående posisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå