Gå til innhold

Xbox360 - Hvilken vei er best?

savory naits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk min tredje box igjen idag etter en måneds venting.. jeg ville bare forhøre meg nå :) livredd for at det skulle skje noe igjen.

det mest logiske er stående men har hørt rykter om at viften inni er laget sånn at når boxen ligger så klarer den å spre seg mer eller noe sånn.

Skrevet (endret)

Har ikke prøvd å ha min stående enda, står den stabilt? Har min liggende oppe på ei hylle og tenkte det kanskje ville være best om den stod, men vil jo ikke at den skal dette ned eller noe :p

Endret av Ghaundan
Skrevet

Jeg hadde min stående..

Og jeg har katter:P

*Velte, BANG* :p

Hehe, tryggest er jo om den ligger, men vil nok tro det blir best ventilasjon rundt hele boksen om den står :)

Janse..

Skrevet

Min har vært liggende siden releasedagen. No problem. Riktig nok har jeg slått ut den veggplaten bak på TV`benken, så den får nok luft. :D Men ser ikke bort i fra å ha den stående når den ekstærne HD-DVD spilleren havner i hus rett og slett pga plassmangel.

Skrevet (endret)

Min xbox har stått hele tiden, til jeg nylig klarte og dra litt ekstra i TP-kabelen . :whistle:

Da la den seg små-ufrivillig ned MED Oblivion i! Det eneste som skjedde var at jeg ble disconnected fra Live.. Kunne fortsatt spille uten og reboote eller noenting. ingen merker i plata heller :w00t:

Endret av F_S
Skrevet

Har min liggende i et ganske trang område i tv-benken. Kjøpt 2.desember. Ingen problemer så langt. Bortsett fra at guide menyen hengte seg av og til i PGR3. Men de problemene forsvant med dashboard updates.

Om man har fått 3-4 ødelagte 360er så er det vel sånn at man bør begynne å tørke støv eller noe? Evt få elektrikeren til å ta en titt på strømnettet.

Skrevet
Om man har fått 3-4 ødelagte 360er så er det vel sånn at man bør begynne å tørke støv eller noe? Evt få elektrikeren til å ta en titt på strømnettet.

7081397[/snapback]

Der sier du noe. :thumbup:

Skrevet
min ligger flatt ut, virker litt ustødig å la den stå på høykant

7082120[/snapback]

Den er vel mere ustødig på høykant?

Min har alltid ligget og synes det ser best ut når den står i TV benken

Skrevet (endret)
min ligger flatt ut, virker litt ustødig å la den stå på høykant

7082120[/snapback]

Den er vel mere ustødig på høykant?

7082174[/snapback]

det var jo det jeg sa :)

7082237[/snapback]

Det var jo det

Ikke lett å jobbe og skrive her samtidig :D

Endret av avanore
Skrevet

Hadde min stående først. Nå ligger den! Har ikke merket noe forskjell, selv om den står trangere. Er en relativt ny xbox også. mai 2006.

Men jeg syns det var ganske stilig at microsoft har laget 360`en slik at den vet om den står eller ligger. "1 player" lyset blir øverst til venstre uansett.. Tenkte ikke helt over det med en gang, men kom plutselig til å tenke på at det burde jo egentlig ver feil etter jeg la den ned :p Artig detalje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...