Gå til innhold

Den store programvaretråden


Thlom

Anbefalte innlegg

bigtruckins.png

 

Transmit 4

 

Produsent:Panic

 

Hjemmeside:Klikk her

 

Hva:Den beste FTP-klienten for Mac (og noe annen platform for min del) ble nylig oppgradert til versjon 4.0 med fantastiske forbedringer til grensesnitt og funksjonene. Samtidig har applikasjonen blitt mye raskere. Prøv den ut og kjøp den om du liker den. For de av oss som driver mye med FTPer er dette et "must" for maskinen.

 

Pris:$34($19 for oppgradering)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PathFinder(win).png

 

Pathfinder

 

Produsent:Cocoatech

 

Hjemmeside:Klikk her

 

Hva: Finder på anfetamin. Fantastisk kraftig filbehandler som hele tiden overasker meg med smarte løsninger og snarveier for å gjøre forskjellige oppgaver. For de som ikke vil meste Quicksilver eller lignende verktøy er dette den letteste måten å få fantastisk mye kraft ved fingertuppene.

 

Pris:$40

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Navn: Alfred

Produsent: Running with Crayons Ltd

Hjemmeside: http://alfredapp.com/

Kategori: Launcher

Pris: Gratis, Powerpack £12

 

Informasjon: Alfred er et alternative til Spotlight som er innebygd i OS X. Som QuickSilver tidligere, er Alfred med på å gi deg de ekstra muligheten Spotlight ikke kan tilby. Siden utviklingen av QuickSilver har stoppet opp, er Alfred ett veldig godt alternative.

 

P8DTY.jpg

 

Terningkast: 5

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Eneste problemet mitt med SMCfc nå er at de nyeste versjonene setter 4k rpm som minimum, mens MacBooken min kjører på 2k normalt. Så hvis jeg ned på 2k igjen, så må jeg lukke SMCfc, gå i hvilemodus og skru den på igjen, dette fordi Macen husker fan speeden selv om SMCfc er lukket.

 

Ellers er jeg enig i at det er et veldig genialt program.

Lenke til kommentar

Eneste problemet mitt med SMCfc nå er at de nyeste versjonene setter 4k rpm som minimum, mens MacBooken min kjører på 2k normalt. Så hvis jeg ned på 2k igjen, så må jeg lukke SMCfc, gå i hvilemodus og skru den på igjen, dette fordi Macen husker fan speeden selv om SMCfc er lukket.

 

Ellers er jeg enig i at det er et veldig genialt program.

 

Går ann å ha,legge til flere presets som F.eks 2k på SMCfc da,og da slipper du å lukke SMCfc,gå i hvile modus å skru den på igjen.Funker hvertfall på min Macbook pro :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, jeg får ikke bruke 2k på SMC lengre. Kunne det før jeg oppdaterte for en stund siden.

 

Jeg har brukt SMC FanControl noen månder, og jeg har alltid kunne hatt den på 2000rpm.

 

Jeg har tre innstillinger

Default: 2000

Gaming: 4000

Higher RPM: 5000.

 

Funker som fjell :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...