Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dansing - kan det avsløre om en er jomfru?


SSSø

Anbefalte innlegg

Jeg har nå diskutert med opp til flere jenter som mener de kan se på andre jenter som danser om de er jomfru eller ikke. Selv kan jeg ikke skjønne hvordan dette kan være mulig. Så det jeg lurer på, er det mulig? Tror de bare selv at de her rett? Er det en spesiell jente-egenskap som de er født med?

 

Jeg vil lære meg det!

Endret av Jør2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå å spør alle jentevennene dine du? Jeg er også enig i at det høres jævlig dumt ut, men det må jo være en grunn for at alle jenter påstår dette. Eller har jeg bare litt rare jentevenner?

 

Min teori er at det er litt det samme som med jenter og kjøring av bil, alle sier de kan det, men egentlig er det bare et par av de som har flaks.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

En av modellkongene i USA sa at jenter som har hatt sex er mye bedre modeller enn jenter som ikke har hatt sex. Fordi de vet bedre hvordan kroppen deres fungerer og hvordan de skal være sexy, og bevege seg sensuellt. De har en annen attitude enn hos jomfruene, mere sexy og selvbevisst.

 

Mulig det vises i dans også? Veit ikke jeg.

Lenke til kommentar
Ja det kan sees en / ei jomfru er mere urytmisk i sine bevegelser og har en noe trangere benstilling. :)

7075129[/snapback]

 

Mao 9 åringer som går på balett kan ikke være jomfru? :!:

7076266[/snapback]

 

Mange har mistet sin jomfruhinne uten sexuell aktivitet, ja sågar enkelte har aldri hatt dette fra fødselen av.

Lenke til kommentar

Jeg har nå snakket litt mer med de som påstår dette og skaffet meg mer informasjon om emnet. De ser det på måten de beveger seg på, de som ikke er jomfru beveger seg mer sexy, og virker tryggere på sin egen seksualitet under dansingen. Også ett eller annet blablabla om indre seksuell ro.

 

De samme påstår også at de kan se på en gutt om han er homo eller ikke, gjerne før han vet selv at han er det.

 

Tror vi kan konkludere med at jenter er rare.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...