Gå til innhold

Might of menethil Mortal strike pvp vid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erkeeksempel på nettopp hvordan du IKKE skal lage en video. Et snasent utgangspunkt med den vakre slegga og resten av equipmentet. Perverst høye crits and all, men herrejesus i himmelriket... Hvordan makter folk å høre på slik musikk? ... Og gang på gang samme gamle leksa med helt på trynet redigering? Skjermen rister og står i med helt grusomme effekter, Zerkerbuff i 97% av scenene: Lærte ikke folk noe etter World of Roguecraft Episode 1?

 

Makan.

Lenke til kommentar
Another warrior movie, my second, this time with a bit more editing and featuring Might of Menethil. This movie is NOT to try and impress you with my mad skillz etc, its just to try and show the potential of nice gear and contains a bit of just about everything from crits to world pvp to 5v5 etc.

 

Som du ser var ikke målet med filmen å vise hvordan en warrior skal spilles eller mad redigering skills, men vise hvor bra MoM er med noe av det beste utstyret man kan skaffe seg til dags dato.

 

Er enig at filmen suger bortsett fra de sinsyke tallene, som var poenget med filmen.

Lenke til kommentar
Som du ser var ikke målet med filmen å vise hvordan en warrior skal spilles eller mad redigering skills, men vise hvor bra MoM er med noe av det beste utstyret man kan skaffe seg til dags dato.

 

Er enig at filmen suger bortsett fra de sinsyke tallene, som var poenget med filmen.

7073157[/snapback]

Jaja. Nå ligger det vel tusen slike "mad damage" filmer ute på nettet, kanskje ikke med MoM, men ikke langt i fra.

Lenke til kommentar

Fantastisk rå slegge, 2500 white crits osv. Helt rått! Men musikken og den "ristinga" i skjermen som kommer fra tid til annen gjør meg helt gal.

 

Som Carl M sier hadde han duden her et bra utgangspunkt, men ødela det litt med den musikken og på den måten han prøvde å redigere filmen litt heftig. Sånn som Maydie filmen, den får jeg vondt i hodet av å se hver gang!

Lenke til kommentar
...Sånn som Maydie filmen, den får jeg vondt i hodet av å se hver gang!

7079790[/snapback]

Maydie filmen er jo bare helt rå ^^ er litt sånn surring, men ikke så mye som mange bruker å syntes det passer bra inn, men dette var OT...

 

Syke crits ja på filmen, gief den på paladinen så blir det nok ikke no stress å lvle til lvl 70 :D

Lenke til kommentar
Maydie filmen er jo bare helt rå ^^ er litt sånn surring, men ikke så mye som mange bruker å syntes det passer bra inn, men dette var OT...

7079908[/snapback]

 

Filmen er altfor overredigert, blir for mye av det gode når han zoomer inn i 2 minutter mens han snurrer rundt og blinker i tillegg... :S Man får jo aldri sett hva han trykker på eller driver med, fordi han alltid zoomer eller blinker eller wtf...

Lenke til kommentar
Syke crits. Tenker på hvordan Crusader Strike blir nå ett lite øyeblikk. Kommer til å bli major fun i BG's.

7074330[/snapback]

 

 

Sorry, men enten går du for spelldmg og får crap melee, ellers går du for critadin og crusader strake gjør weapondmg + ingenting.. Så legger du til weaponspeed normalization (du kommer til å banne over denne), og du ender opp med en crusader strike som hitter mindre en autoattack :)

Lenke til kommentar
Syke crits. Tenker på hvordan Crusader Strike blir nå ett lite øyeblikk. Kommer til å bli major fun i BG's.

7074330[/snapback]

 

 

Sorry, men enten går du for spelldmg og får crap melee, ellers går du for critadin og crusader strake gjør weapondmg + ingenting.. Så legger du til weaponspeed normalization (du kommer til å banne over denne), og du ender opp med en crusader strike som hitter mindre en autoattack :)

7080942[/snapback]

 

Får vente å se, usikker på om jeg skal gå for Crus.strike etter jeg så DENNE videoen :whistle:

Lenke til kommentar

jeg synes gnome warriors er fete jeg :D kneebiters :)

 

men gnome raser er litt kødderasen til alliance, akkurat som horde har troll rasen (og dette mener jeg ikke fordi jeg synes troll er teite, men de ER jo noe spesielle i forhold til de andre). Poenget mitt er i allefall at man venter kanskje ikke at den lille søte rosahårete tingen skal crit'e deg høyt, men det er jo litt artig når den faktisk gjør det.

 

Jeg husker en stund tilbake så var undead warriors skikkelig langt i mellom hver, og hver gang du slosss mot en melee undead (det var jo alltid caster undeads) så ble jeg forskrekket når jeg merket at han ikke stun-locket, også etterhvert gikk det opp for meg at jeg måtte jo ha sloss mot en undead warrior (wtf lizzom. ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...