Gå til innhold

ReVolt - Noen som husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Får ikke downa fra noen plasser, så må bruke torrent..

noen dager til den er ferdig, menmen.. noe å glede seg til :)

7083510[/snapback]

Jeg fikk heller ikke lasta ned fra Underdogs med FF, sannsynligvis siden jeg har referrer logging avslått. Det funka dog helt fint med IE. Samme problemet du har kanskje? :)

7083521[/snapback]

Ahh.. ja bruker opera så..

har jeg ikke tenkt på! takktakk :D

edit: yppelig :D gikk i IE :D

Endret av Complexity
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om en side med soudtracken til dette?

Husker det var feet musikk på det til playstation, men til pc får jeg ikke musikk i det heletatt..

7083850[/snapback]

Står i første post! :thumbup:

Musikken ligger på CD'en, så man må ha den for å spille musikken, men bare last ned den musikken på den siden også hør på WinAmp! :thumbup:

Skrevet (endret)
Ohh.. musikken bringer tilbake gode minner..

Spilt utrolig mange timer med dette spiller på playstation..

7084765[/snapback]

Ja, utrolig nok er trance-musikken i spillet veldig artig.

Spesielt den på "Toys in the Hood"

og i menyen. "Uh - Oh --- La-lalalaala --- Lalalila - Lalalala - ohohohyeah"

Gamespot:

Don't get me wrong, Re-Volt isn't a bad game. It's quite a lot of fun, in fact. It even has a great soundtrack, which is predominantly techno-dance music but very good techno-dance music and perfect for the gameplay. But the overall package is weaker than it should be as a result of its scattered flaws, which is unfortunate since it could just as soon have been one of the year's best arcade racers.
Endret av GameMaker
Skrevet

GRR! Nå har jeg spilt lenge nok til å irritere meg grønn over de über-nøpne kontrollene nok en gang. Litt bom at et spill som utgir seg for å være arkade er såpass utilgivende. Av og til trenger man knapt å være borti stikka før man sitter med rumpa i kjøreretningen, og gud være deg nådig om du kommer borti en vegg ...

... men det er jo så gøy!

Skrevet
GRR! Nå har jeg spilt lenge nok til å irritere meg grønn over de über-nøpne kontrollene nok en gang. Litt bom at et spill som utgir seg for å være arkade er såpass utilgivende. Av og til trenger man knapt å være borti stikka før man sitter med rumpa i kjøreretningen, og gud være deg nådig om du kommer borti en vegg ...

... men det er jo så gøy!

7085756[/snapback]

Hehe, ja det er sånn. Men man blir vant til det. :thumbup:

Jeg holder på med Gold Cup :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...