Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Måtte lese igjennom innleggene mine for å finne det ut.

Det var fordi jeg lurte på hvordan man klokket en prosessor. (Det er 5 år siden og jeg har den samme prosessoren nå :mrgreen:)

 

Men begynte å lurke litt her i 2002 da jeg leste om HW.no i HjemmePC eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Hmm.. husker første gang jeg oppdaget siden var for 2 år siden, da jeg gikk i 10ende og måtte skrive ett eller annet politisk essay, så hadde jeg ikke noen meninger om den saken, så derfor søkte jeg på internett og kom på samfunn-forumet her, og stjal noen andre sine meninger i min stil. hehehe jeg fikk 5/6. :evil:

Men så var jeg ikke noe mer her da, men så trenge jeg hjelp til noe med dataen for ett år siden eller noe då ble jeg medlem :p

Lenke til kommentar

Jeg ble medlem fordi jeg hadde noen problemer jeg trengte hjelp med. Disksusjon.no er meget god på å hjelpe når det gjelder alminnelige problem av alt! De kunne treng eksperise noen steder, men såklart.. Når man er ett såpass utvidet forum, så er det vanskelig å ha eksperise på alle områder :)

Lenke til kommentar
Jeg ble medlem fordi jeg hadde noen problemer jeg trengte hjelp med. Disksusjon.no er meget god på å hjelpe når det gjelder alminnelige problem av alt! De kunne treng eksperise noen steder, men såklart.. Når man er ett såpass utvidet forum, så er det vanskelig å ha eksperise på alle områder :)

 

Kunne ikke skrevet det bedre selv.

 

Jeg anbefaler alle til å bli medlem

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Hadde dilla på iDoser og jeg visste at broren min var her, så en dag jeg kjedet meg så registrerte jeg meg og begynte å skrive. Back then var jeg skikkelig teit og skrev teite innlegg med dårlig grammatikk og mye ....

Fysj a meg.

Men det er gøy nå da.

 

Hah! Det husker jeg faktisk, var det du som startet den I-doser tråden? Dæven, lenge siden jeg har prøvd nå, må nesten ta det opp igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...