DurinVIII Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg har problemer med å patche Heroes IV fra 2.2 til 3.0. Når jeg kjøre .exe-filen får jeg følgende feilmelding: Old file not found. However, a file with the same name found. No update done since file contents do not match. Noen som har en løsning på dette? Endret 18. oktober 2006 av DurinVIII
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Oppdatert førstepost, nytt problem.
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hvis du bruker nocd-crack er exe-fila allerede modifisert, og failer i størrelse-sjekken i patchen. Endret 14. oktober 2006 av Bitex
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Nei, bruker ingen nocd-crack, og spillet er kjøpt i butikk.
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Prøvd å legge patchen i samme folder som spillet? Skal jo automatisk detektere spillet, men.. Det er også forskjell på US og EU version av spillet. Prøv de forskjellige, exe-filene kan variere i størrelse der også. Det ligger en liten sjekk i patchen som sjekker om fila har riktig størrelse.
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Har prøvd å kjøre patchen fra mappa C:\Spill\3DO\Heroes of Might and Magic IV, men får den samme feilmeldingen. Det er UK-patchene jeg laster ned, både 1.0->1.3, 1.3->2.0, 2.0->2.2 funka fint. Regner med at det er UK-versjonen jeg har, da spillet er kjøpt i Norge. Takk for hjelpen så langt, forresten Edit: Har forresten prøvd å kjøre US-patchen óg, det hjalp ikke. Samme feilmelding. Endret 14. oktober 2006 av DurinVIII
DurinVIII Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Ny update, fikk det endelig til. Gjorde ikke noe fiks-faks, bare fant patchen et annet sted. Jeg lastet det ned her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå