Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Skal siden være en community, en portal, eller en side med bare artikler?

7062500[/snapback]

Jeg synes at lesere selv skal kunne få tilgang til å sende inn artikler, men disse må selvsagt korrekturleses og kvalitetsgodkjennes av noen i redaksjonen. En leser som føler at han bidrar til siden, er for oss en god leser (som da kommer tilbake). I tillegg vil jeg gjerne at vi bygger opp et godt kommentar- og diskusjonssystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange sider hvor det skrives generelt. Det finnes _ingen sider på norsk_ som gir deg alt aka w3schools, htmldog og enda litt til.

 

Edit: Det skulle vel heller ikke mangle på ekspertise fra dette forumet innenfor et hvert emne.

 

BTW: Begynner denne tråden å bryte med regelverket her? Hvis dette ikke er et nettsted som skal innlemmes i hardware-nettverket, er det strengt tatt et misbruk av diskusjon.no.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Det finnes mange sider hvor det skrives generelt. Det finnes _ingen sider på norsk_ som gir deg alt aka w3schools, htmldog og enda litt til.

7062545[/snapback]

Nettopp! Derfor har vi et stort potensiale til å få dette til å bli et knallprosjekt, så lenge vi har viljen og motivasjonen.

Lenke til kommentar

neitakk: Greit nok, men hvorfor stoppe der?

 

Dahl: Godt kommentar- og diskusjonssystem er absolutt viktig. Veit ikke helt om jeg er for standardoppbygningen med artikkel på noen hundre linjer, for så kommentarer under som i en hvilken som helst blogg. Måten det er gjort på her (diskusjon.no i forhold til nyhetssidene) syns jeg fungerer bra.

Lenke til kommentar
Dahl: Godt kommentar- og diskusjonssystem er absolutt viktig. Veit ikke helt om jeg er for standardoppbygningen med artikkel på noen hundre linjer, for så kommentarer under som i en hvilken som helst blogg. Måten det er gjort på her (diskusjon.no i forhold til nyhetssidene) syns jeg fungerer bra.

7062557[/snapback]

Jeg er helt enig. Hvis kommentarer skal postes i forumet, ikke direkte i artiklene, vil vi samtidig få flere brukere av forumet.

Lenke til kommentar
BTW: Begynner denne tråden å bryte med regelverket her? Hvis dette ikke er et nettsted som skal innlemmes i hardware-nettverket, er det strengt tatt et misbruk av diskusjon.no.

7062545[/snapback]

For noe tull. Hvis forumstyret har lyst til å klage på at jeg lufter ideen om et nytt nettsted, så vær så god.

 

Meeen, back to the topic.

Lenke til kommentar
neitakk: Det syns jeg på ingen måte at det er. I strid med noen retningslinjer, that is.

7062571[/snapback]

Jo, egentlig. Diskusjon.no nyttes til å danne et uavhegig subnet.

Hvis jeg presenterte en foretningsidé og hentet medarbeidere helt åpent i dette forumet hvor jeg vet jeg kan finne de rette folkene, vill det vært et stort misbruk. Kommerst eller ei.

Lenke til kommentar

Bare en ide: hva med å ikke ha konvensjonelle kategorier som absolutt alle andre har? Hva med å bruke tags istedet? Filtrering's ideen blir enklere. Og istedet for en vanlig liste-meny som alle andre kunne vi ha fiksa en meny som torrentz.com (den poolen i midten). Søking blir også bedre og enklere for brukere.

Lenke til kommentar
BTW: Begynner denne tråden å bryte med regelverket her? Hvis dette ikke er et nettsted som skal innlemmes i hardware-nettverket, er det strengt tatt et misbruk av diskusjon.no.

7062545[/snapback]

Hvorfor? Jeg har et emne i spillkategorien om et prosjekt om å lage en strategiside, den er enda ikke blitt stengt. :)

 

Og retningslinjene er da virkerlig ikke de ti bud heller. De skulle bare være glad til for at et slikt intiativ blir tatt opp på deres forum, kan ikke se at det skulle bryte med noen retningslinjer uantsett. Reklame blir det vel først når siden faktisk er oppe og går, det er den ikke enda ;)

Lenke til kommentar
neitakk: Det syns jeg på ingen måte at det er. I strid med noen retningslinjer, that is.

7062571[/snapback]

Jo, egentlig. Diskusjon.no nyttes til å danne et uavhegig subnet.

Hvis jeg presenterte en foretningsidé og hentet medarbeidere helt åpent i dette forumet hvor jeg vet jeg kan finne de rette folkene, vill det vært et stort misbruk. Kommerst eller ei.

7062590[/snapback]

Hold deg til emnet! Skal du bare spre dårlig humør, så la være å poste. Det er forøvrig ikke et kommersielt foretak, så det bryter ingen regler.

 

MC2: Tags er rett og slett genialt, men jeg synes at vi skal gå for begge deler. Altså både kategorier og tags.

Lenke til kommentar
neitakk: Det syns jeg på ingen måte at det er. I strid med noen retningslinjer, that is.

Jo, egentlig. Diskusjon.no nyttes til å danne et uavhegig subnet.

Hvis jeg presenterte en foretningsidé og hentet medarbeidere helt åpent i dette forumet hvor jeg vet jeg kan finne de rette folkene, vill det vært et stort misbruk. Kommerst eller ei.

Et uavhengig subnet? Fancy schmanzy.

 

Essensielt er det at dette ikke er noen forretningside, syns du ikke?

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at det må vises lojalitet ovenfor eierne av dette nettstedet, og at de eventuelt bør innlemmes i et slikt prosjekt så lenge det er ene og alene deres forum som danner communitien.

 

Personlig trenger jeg ikke mene at det skal være slik, men visse steg bør vi vokte oss for å ta.

 

Skal du bare spre dårlig humør, så la være å poste.

7062609[/snapback]

Misforstå meg riktig. Det var ikke intensjonen...

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Bare en ide: hva med å ikke ha konvensjonelle kategorier som absolutt alle andre har? Hva med å bruke tags istedet? Filtrering's ideen blir enklere. Og istedet for en vanlig liste-meny som alle andre kunne vi ha fiksa en meny som torrentz.com (den poolen i midten). Søking blir også bedre og enklere for brukere.

7062594[/snapback]

Godt forslag! Samtidig vil problemet med å velge hvilken kategori en vid artikkel skal havne i eliminert.

Lenke til kommentar

Dette er ikke ment som noe som det skal bli tjent penger på.

 

Sign me up!

 

Synes ikke vi skal prøve å lage et eget forum, det vi dø ut.

Kommentarer som på unrealized er viktig da.

 

Kan sikkert få forhandlet oss frem til en egen undergruppe på hw.no forumet så vi kan slenge diskusjoner rundt artiklene der.

 

På samme måte som de gjør med nyheter på fremsiden til hw.no og søstersidene.

 

Edit:

 

Hører jeg design Campo? :thumbup:

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...