Gå til innhold

en 1337 haxx0r med problemer


Espen F

Anbefalte innlegg

hei. jeg prøvde å hacke meg inn på forskjellige ip'er. og klarte det, etter mye styr og leven klarte jeg å hacke meg inn på 127.0.0.1

 

og som den 1337 haxx0rn jeg er, så tenkte jeg å kødde litt med den personen. så jeg sletta windowskatalogen hans. men når jeg restarta maskina så virka ikke MIN maskin lenger. hva har skjedd? får bare masse rare feilmeldinger!

 

 

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-05 14:14, skrev Fake:

hei. jeg prøvde å hacke meg inn på forskjellige ip'er. og klarte det, etter mye styr og leven klarte jeg å hacke meg inn på 127.0.0.1


og som den 1337 haxx0rn jeg er, så tenkte jeg å kødde litt med den personen. så jeg sletta windowskatalogen hans. men når jeg restarta maskina så virka ikke MIN maskin lenger. hva har skjedd? får bare masse rare feilmeldinger!



:grin:
:grin:
:grin:


 

Du er ikkje mykje 1337 h4xx0r, når du klara å fUxx0rz din egen pc! :razz:

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som hadde Dualboot med 2k/XP, men når han var inne i XP skjønnte han ikke hvorfor han hadde 2 windows mapper.. Så han trodde Winmappe nr.2 var en backup og flyttet den til en annen partisjon. Når han skulle en tur inn i XP igjen fikk han en STOR overraskelse! Han kunne ikke velge XP i oppstarten! w00t!

 

Fake, var det deg? Hacka du deg inn og slettet windowsmappen hans? :razz:PPP

Lenke til kommentar

NEEEEIII!!!

 

Hacket du IP-en 127.0.0.1? Vet du ikke hva det er??

 

Du vet jo du skal pinge den ip-en for å sjekke om f.eks nettverkskortet ditt fungerer o.l., men har du ikke lurt på hvorfor du skal pinge akkurat den?

 

Det er jo ip-adressen til internett! Du må ikke hacke den! Hvis du sletter windows-katalogen til internett, klarer ikke web-en å reboote...

 

 

Dette forklarer jo ikke ditt problem, men jeg tenker meg at KGB, CIA og FBI er etter deg nå...

Og ikke minst lensmannskontoret på Askøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...