Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn ca billett. Må bare smiske med enten mamma eller pappa til å låne meg penger til jeg får lønning. For atm er det vel egentlig pappa'n te Gunnar/MemorY som eier billetten min :ermm:

Skrevet

@ tigersager: det blir nok satt opp en egen tråd om dette (hvis det ikke allerde er det) så bare følg med rudt i forumet...

@pac-man: det er lettere å si og skrive paccie en pac-man med den derre dumme bindestreken :p

Skrevet (endret)

Jepp... jeg og bolle_bolle debuterer begge to i 07, dette blir spennende... hehe.

Hvor og hvordan bestiller man billetter? link?? :blush:

Endret av Hagr
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

hmmz, er nr 2300 i køen og det er 3900 biletter igjen... Går dette bra mon tro?

Skrevet
hmmz, er nr 2300 i køen og det er 3900 biletter igjen... Går dette bra mon tro?

7437753[/snapback]

Jeg har tilgang til shoppen nå, du kan få kjøpe av meg (til en vennlig dobbelt pris selvfølgelig :cool: )

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

Får feilmelding når jeg prøver å sende PM til deg :p

Hvilken pris skal du ha da?

(3 billetter)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Skrevet

Da har jeg også bestillt biletter :)

Jeg satser på at det blir en HW-meeting? Ut en plass å spise / alkoholisert sammenkomst for de som er gamle nok for det evt. ser gamle nok ut?

Skrevet

Jeg satser på at det blir en HW-meeting? Ut en plass å spise / alkoholisert sammenkomst for de som er gamle nok for det evt. ser gamle nok ut?

7438971[/snapback]

Ja.. ser gamle ut telles også.. er det lov å drikke på tg..?? dumt spm. egentlig tror jeg..

Skrevet

7438971[/snapback]

Hurra for det :) Blir ihvertfall med ut en tur på byen!

Skrevet

7438971[/snapback]

Ja.. ser gamle ut telles også.. er det lov å drikke på tg..?? dumt spm. egentlig tror jeg..

7439027[/snapback]

Har du lyst, har du lov. Blant overtrøtte, sukkersprengte, hyperaktive ADHD-gamere så virker en småbrisen gjeng normale i forhold.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...