Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Woot. 813.. Jaja, må vel tigge etter et VISA kort da vel.. men vent! muttern har jo gitt meg kode og nummer og håpt at jeg ikke skal misbruke tilliten hennes! Her mistake :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Man betaler når man kjøper billettene. Du får ikke velge plasser før noen uker før TG starter.

Skrevet (endret)
Man betaler når man kjøper billettene. Du får ikke velge plasser før noen uker før TG starter.

7410867[/snapback]

Er det ikke som alle år før, at man har ~10 dager på seg?

Edit:

(PTN need to have the money within 10 days, please note that the transfer can take some days).

10 dager ja.

Endret av Superslask
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Er kanskje 10 dager man har på å velge plasser ja. De som seater mange får først hvertfall.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Er det max 5 billetter jeg kan kjøpe? Eller kan jeg kjøpe 15-20 ?

7411798[/snapback]

max 5 biletter, skal du ha mer må du stelle deg på nytt i køen...

Skrevet

Okei. Så da er ikke de 5 bilettene automatisk satt ved siden av hverandre, så får være kjapp og velge plasser når den tid kommer. Orker ikke sitte alene med fremmede i alle de dagene, det hadde vært kjipt :tease:

Skrevet

Oi da. Er det for seint å melde seg på lotteri til biletter til neste års TG? Så gjennom bildene fra TG06 nå, utrolig gode minner. Jeg og min data innebygd i hylla jeg hadde bygget ^^

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Oi da. Er det for seint å melde seg på lotteri til biletter til neste års TG? Så gjennom bildene fra TG06 nå, utrolig gode minner. Jeg og min data innebygd i hylla jeg hadde bygget ^^

7412376[/snapback]

er for sent nå ja, men du kan selfølgelig stelle deg i køen, men da havner du bakerst... ;) men er uansett ikke flere i køen en ca. 2500-3500 personer...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

7412376[/snapback]

Det er 4788 billetter igjen, absolutt ikke forsent. I fjor stilte jeg meg i billettkø litt etter jul og det gikk helt greit.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...