Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Er det noen siste frist på å bytte user på billetten?

8132990[/snapback]

Men er og huske at biletten blir låst en uke før tg, da kan du ikke forandre seater eller user, med mindre det ikke er angitt noen seater/user på biletten. Hvis det er tilfelle så får de et forsøk på det.

Skrevet
Er det noen siste frist på å bytte user på billetten?

8132990[/snapback]

Men er og huske at biletten blir låst en uke før tg, da kan du ikke forandre seater eller user, med mindre det ikke er angitt noen seater/user på biletten. Hvis det er tilfelle så får de et forsøk på det.

8133082[/snapback]

Så vi har fortsatt to uker på oss da?

Skrevet

Vil tro så.

Hoh, begynner å glede meg nå. Sitter rett ovenfor Hw-rekka med Hrisebro, St.Matias og gjengen. Og ved siden av to mystiske og ukjente girlz:O

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Vil tro så.

Hoh, begynner å glede meg nå. Sitter rett ovenfor Hw-rekka med Hrisebro, St.Matias og gjengen. Og ved siden av to mystiske og ukjente girlz:O

8136057[/snapback]

jeg sitter ikke langt derfra, jenter sier du? hmm, da tror jeg at jeg bytter plass asap, jenter er skumle dyr ;)

Gjest Slettet+6132
Skrevet
jenter er skumle dyr ;)

8136270[/snapback]

Kjempeskumle :!:

*hoppe på*

8136303[/snapback]

uææ, jeg blir smittet av jentelus ;)

*kaste seg vekk og løpe for livet*

:p

uff, nå må jeg slutte med offtopicen. Diskusjonen om jenter er skumle dyr hører ikke hjemme i denne tråden...

Skrevet

skal vi lage en poll på den?

"er jenter skumle dyr?"

"ja"

"nei"

"begge deler"

hadde nok svart sistnevnte her gitt. enkelte er jo faktisk ganske skumle dyr, men maaaange er fine/søte/delige osv :)

Skrevet
Hvor høyt er det fra gulvet og opp til plata man kan maskinen på?

8137020[/snapback]

det er ca enden på en pall. fordi dem bruker paller under bordene som det setter plata fast i

Skrevet
jeg sitter ikke langt derfra, jenter sier du? hmm, da tror jeg at jeg bytter plass asap, jenter er skumle dyr ;)

8136270[/snapback]

Næsj. Jenter er værken dyr eller skummle.. :)

Veldig mange av de er meget koselige tilogmed...

Skrevet
Hvor høyt er det fra gulvet og opp til plata man kan maskinen på?

8137020[/snapback]

det er ca enden på en pall. fordi dem bruker paller under bordene som det setter plata fast i

8137050[/snapback]

Mange cm er det?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...