Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

TG'07 - Tråden

tg07weblogo.jpg

Diskuter alt dere føler for angående TG anno. 2007 her : --- )

The Gathering 2007

Vikingskipet, Hamar, Norway

April 4th - 8th, 2007

Da var alt over for denne gang folkens. Sees på The Gathering'08!

Endret av Mr.SS
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært med på TG, men er veldig fristet til å gjøre dette. Tenkte at dette kanskje var det rette stedet å spørre. Når blir billetter osv lagt ut for salg, og hva koster de?

Skrevet
Har aldri vært med på TG, men er veldig fristet til å gjøre dette. Tenkte at dette kanskje var det rette stedet å spørre. Når blir billetter osv lagt ut for salg, og hva koster de?

7060345[/snapback]

Blir lagt ut ved juletider og koster vel ca 600 kr.

Skrevet

Jeg har kanskje tenkt meg en tur i år for første gang. Jeg og noen kamerater har i alle fall snakket litt om det. Jeg har veldig lyst, men ingenting er helt sikkert enda.

Skrevet
Jeg har kanskje tenkt meg en tur i år for første gang. Jeg og noen kamerater har i alle fall snakket litt om det. Jeg har veldig lyst, men ingenting er helt sikkert enda.

7061562[/snapback]

Just do it. Du vil ikke angre. Det er den største festen i hele verden.

For mitt vedkommede blir det vel den fjerde gangen :)

Skrevet

7061562[/snapback]

Just do it. Du vil ikke angre. Det er den største festen i hele verden.

For mitt vedkommede blir det vel den fjerde gangen :)

7062697[/snapback]

Dreamhack er vel større?

Skrevet

Jeg synes all den irriterende trance musikken er en del av sjarmen. Det skal også sies at de skifter til mer folkekjære sanger. Slik som Banana phone, Dyrene i Afrika o.l. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...