Gå til innhold

Den perfekte fylla ? =D


Zolberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Java brus pulver (bruker selv Tropisk smak)

7060670[/snapback]

Kan kjøpes i TrHeim?

7061909[/snapback]

Jo det må det da gå ann. Jeg kjøper den på Helgø som er en kjede med bare butikker i Sør Rogaland og som har et utrolig stort utvalg. Prøv på butikker med litt større utvalg enn de typiske Rimi, Rema etc.

Lenke til kommentar

cosmopolitan er ganske populær blandt folk har jeg inntrykk av, kanskje litt femi, men. hehe

 

vodka, sprite, fun light bringebær (eller en annen rød farget som du liker) og en sprut sitron (eventuelt en båt lime). kan ikke helt forholdene, ta på gefylen, sprite er hovedingrediensen hvertfall.

 

Når jeg drikker sprit foretrekker jeg å bare blande det med appelsinjuice eller tropisk nektar. Men det blir kjedelig i lengden, må ha øl :)

Lenke til kommentar

Mulig dette har blitt nevnt, men sier det allikevel. Forsøkte for ikke lenge siden å lage mine egen Strawberry Daiquiri med Absolut, funket knallbra! :D

 

Mix følgende i en blender:

 

Vodka

Frosne jordbær (siden du ikke får ferske)

Sukker

Vann

 

Og du har en relativt god drink, etter min mening... :thumbup:

 

EDIT: Glemte noe elementært; skjær en sitron i båter og press sitronsaft oppi. Yum! :love:

Endret av hdanielsen64
Lenke til kommentar
-Java brus pulver (bruker selv Tropisk smak)

7060670[/snapback]

Kan kjøpes i TrHeim?

7061909[/snapback]

Jo det må det da gå ann. Jeg kjøper den på Helgø som er en kjede med bare butikker i Sør Rogaland og som har et utrolig stort utvalg. Prøv på butikker med litt større utvalg enn de typiske Rimi, Rema etc.

7064530[/snapback]

Kjøpte en pakke som ble fortært i kveld, og det viser seg at det heter "Ja-Da", ikke Java :)

Lenke til kommentar

Hvis du faktisk skal drikke for å bli full - fort; halvt glass billigeste vodka (kalinka), litt fun saft og vann. eller bland med appelsinjuice. Sprite og sitron. Bland evt litt mindre vodka i i starten for å få det til å gå ned. Og ja, kalinka er billig, men er etter min mening, elendig...

 

 

Har du en god blender, is og godt å blande med, kan du også få til mye rart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...