Alastor Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Da noen ikke så min henstilling, har reaksjon blitt tatt og poster er fjernet.
Matsini Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Takk hr. Alastor håper tråden kan fortsette på en saklig måte. Noen som vil dele flere erfaringer med wii?
-Mr.T- Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Venter spent på flere erfaringer ja. Skikkelig moro å høre fra noen som har testet hvordan Wiien er. Wii sports høres bare bedre og bedre ut som vorspiel aktivitet!
Tjohei Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvordan er det Baseball spillet? Er det hele lag mot hverandre? hvor mange spillere på hvert lag?7061051[/snapback] Kun to. En som kaster og en som slår. Og det er hele spillet.
Matsini Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Hmmm okei. Spillet blir vel kanskje litt i det korteste laget da? Føler bare en går fort lei dersom det bare er en som kaster og en som slår...Trodde wii sports var et helt spill, ikke bare fire minigames?
Alastor Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Wii sports er minigames..de er ikke lagd for holdbarhet tror jeg, men for å vise små gøyale spill man kan spille littegranne :
Starscream12 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Wii sports er jo gratis. Skal ikke be om altfor mye Etter å ha lest erfaringene gleder jeg meg skikkelig. Er bra å se mye positive omtaler!
hean Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Wii sports er minigames..de er ikke lagd for holdbarhet tror jeg, men for å vise små gøyale spill man kan spille littegranne : 7061269[/snapback] Er vel designet for å vise folk mulighetene i kontrollene siden de er ny i sitt slag... på den måten føler man seg tryggere på styring å slik når man faktisk skal betale for ett spill
Snikpellik Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, men det er nok fint å plukke opp fra tid til annen for litt avveksling. Og fint å vise frem til andre som ikke er spillere fra før og å spille med venner.
Niskivara Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, men det er nok fint å plukke opp fra tid til annen for litt avveksling. Og fint å vise frem til andre som ikke er spillere fra før og å spille med venner. 7062810[/snapback] Tror nok WiiBowling har sjanse til å knuse ut MonkeyBowling som favoritt multiplayerspillet her i huset, ja.
Matsini Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 hehe, greit det følger med gratis da Mener å hukse at jeg leste at de i asia ikke fikk dette med gratis..
TCi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 hehe, greit det følger med gratis da Mener å hukse at jeg leste at de i asia ikke fikk dette med gratis.. 7064038[/snapback] Mest trolig pga. markedsforskjeller. Japan er ikke ukjent når det gjelder den type spill. Mens vesten er mer tørst etter grafikk.
Matsini Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Plumpet over et lite klipp fra det kommende SMB spillet til wii. Husker jeg storkoste meg med SMB spillene til GC, geniale multiplayer spill. Spillet ser morsomt ut, men når det kommer til grafikk imponerer det ikke akuratt. Sikkert noen som har sett dette klippet før, men legger ut en link likevel http://www.gamespot.com/wii/action/supermo...opslot;action;4
Snikpellik Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Sånn, nå er artikkelen min oppe: http://wii-fan.net/feature/wii-paa-eletroworld.html Det er hvertfall mitt inntrykk av Wii!
Matsini Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Oi oi! Spennende å lese Må si at dere har klart å få til en flott wii-side. Endret 14. oktober 2006 av Matsini
Pricks Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Wiimoten er ikke slitsom å spille med, og alle elsker den: http://www.entertainmentwise.com/news?id=23483 Man må jo være rimelig anti-Nintendo for å være særlig skeptisk til kontrolleren etter hvert...
Gønn Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Man må jo være rimelig anti-Nintendo for å være særlig skeptisk til kontrolleren etter hvert... 7068650[/snapback] Hvorfor det?
Benbjo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Man må jo være rimelig anti-Nintendo for å være særlig skeptisk til kontrolleren etter hvert... 7068650[/snapback] Hvorfor det? 7069032[/snapback] Fordi de som har prøvd den har stort sett vært positive til kontrollen og at den fungerer utmerket.
Gønn Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Man må jo være rimelig anti-Nintendo for å være særlig skeptisk til kontrolleren etter hvert... 7068650[/snapback] Hvorfor det? 7069032[/snapback] Fordi de som har prøvd den har stort sett vært positive til kontrollen og at den fungerer utmerket. 7069122[/snapback] At man ikke liker nintendo og at man ikke liker kontrolleren, trenger ikke å ha noen sammenheng. Noen mener visst at man må være helt korka for å ikke like den. Medgi heller at folk har forskjellige meninger.
TCi Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Poenget er vel at folk ikke burde avse med å ikke like den, før man eventuelt prøver den selv. Tilbakemeldingene fra folk som har testet den er ensidig, de elsker den. Såklart kan folk ha egne meninger. Men ikke meninger basert på antagelser. Dette er vel mye av problemet på forumet her den siste tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå