Gå til innhold

Feil med Unnlocks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg spiller Bf2, og jeg er i 5 rank(Seregeant) og har kun fått unnlocket 2 våpen :( Min venn som er ein rank oppføre meg(Staff Sergeant) har 8 UNNLOCKS!! Jeg er ein rank under han og jeg har bare 2 våpen mens han har 8! skal det ver sånt? skal jeg få 6 unnlocks neste rank? hmm! :hmm:

Please, Need help! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei..

Jeg spiller Bf2, og jeg er i 5 rank(Seregeant) og har kun fått unnlocket 2 våpen :(  Min venn som er ein rank oppføre meg(Staff Sergeant) har 8 UNNLOCKS!! Jeg er ein rank under han og jeg har bare 2 våpen mens han har 8! skal det ver sånt? skal jeg få 6 unnlocks neste rank? hmm! :hmm: 

Please, Need help! :(

7053210[/snapback]

Du skal ha 3 unlocks og han skal eigentleg ha 4 unlocks, men sidan han har Special Forces får han dobbelt, altså 8. Viss du kjøper SF får du 6 unlocks, og neste rank har du 8 til saman.

A.V :)

Skrevet (endret)
du trenger faktisk ikke ha SF engan bare få en kompis eller noen til å spille et par runder på sf så får du dem

7068509[/snapback]

:thumbup:

Dvs, en med SF må logge seg på som deg på sin PC og spille SF på din konto litt.

Endret av hifiking
Skrevet

Hei.. takk for svar, men vist ein venn av meg skal spille for meg med SF må han komme i ny rank? fordi jeg kom nettop i ein ny rank nå!

Skrevet (endret)

Om du skammer deg eller ikke er vel helt din sak?

Jeg hadde iallfall skammet meg om jeg hadde brukt unlocks.

Endret av Steina
Skrevet
Om du skammer deg eller ikke er vel helt din sak?

Jeg hadde iallfall skammet meg om jeg hadde brukt unlocks.

7077842[/snapback]

Ja, so would I, likar ikkje alle folka som brukar F2000 heile tida. :p

Før brukte eg berre unlocks, men no brukar eg ikkje det lenger uansett kit. :)

Skrevet

Jeg mener om det er noen som kan spille med SF for meg slik at eg kan få alle unnlocks! og med uten skamming! alså ikke bare kødde inn på min acc når du får passordet!!

Skrevet

Njaaa... skeptisk

Skal vel gå greit det.

Men da må du sende meg brukernavn og passord på PM til meg.

Skal se når jeg får tiden til å gjøre det.

Er ikke sikkert at det blir i dag.

Skrevet

ok...Men jeg gir deg ikkje passord i dag, gir deg det den dagen du kan gjør det:D Har du msn? Men pliss ikkje tull, meiner ikkje skift passord eller slett acc min vist det går ann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...